30 Ιουνίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΓΚΕΛΟ! Εκνευρισμός μεταξύ Μπαλάφα-Βαλαβάνη-Φωτίου

Προφανώς ξέρουν ότι δεν θα βρουν θέση στα ελικόπτερα και έχουν αγχωθεί...


Εκνευρισμός επικράτησε πριν από λίγο στη βουλή μεταξύ του αντιπροέδρου της βουλής Γιάννη Μπαλάφα και των κυρίων Βαλαβάνη και Φωτίου.

Όλα ξεκίνησαν όταν κατέβηκε από το βήμα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλης Κυριακάκης με τον κ. Μπαλάφα να αναφέρει:  "Σύμφωνα με τον κανονισμό με βάση του ότι η κυρία Φωτίου ζητάει τον λόγο πρέπει να της δώσουμε το λόγο".

"Εγώ ζητάω το λόγο" παρενέβη η Νάντια Βαλαβάνη.

"Ωραία και στη συνέχεια η κυρία Βαλαβάνη" είπε ο κ. Μπαλάφας.

"Όχι όχι δεν ζητάει το λόγο η κυρία Φωτίου" διευκρίνισε η αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, με την κυρία Φωτίου να κουνάει το χέρι της ελαφρώς εκνευρισμένη.

"Εγώ είμαι υποχρεωμένος βάσει του κανονισμού εφόσον ζητάτε το λόγο να σας τον δώσω" συνέχισε ο αντιπρόεδρος της βουλής.

"Δεν ζητάει το λόγο με το ζόρι θα τον πάρει;" είπε η κυρία Βαλαβάνη.

"Η κυρία Φωτίου και μετά εσείς" επέμεινε ο κ. Μπαλάφας.

"Δεν ζητάει το λόγο, εγώ ζητάω το λόγο..." επανέλαβε η κυρία Βαλαβάνη.

"Η κυρία Φωτίου δεν θέλει, γιατί μου είπαν οι υπηρεσίες..." είπε ο κ. Μπαλάφας.

"Όχι μετά τους βουλευτές θα μιλήσω. Γιατί επανέρχεστε;" απάντησε η Θεανώ Φωτίου, αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

"Moυ το είπαν από τις υπηρεσίες ότι ζητήσατε το λόγο... Εντάξει κυρία Φωτίου έγινε λάθος. Η κυρία Βαλαβάνη έχει το λόγο" ανέφερε ο κ. Μπαλάφας.

"Τόσες φορές το χω πει" παρενέβη εκ νέου η κυρία Φωτίου.

"Εμένα έτσι με ενημέρωσαν ότι ζητήσατε το λόγο, τι πρόβλημα υπάρχει, τόσο τρομερό είναι; Χριστέ και Aπόστολε" είπε ο κ. Μπαλάφας και κάπου εκεί λύθηκε η παρεξήγηση...