26 Ιουνίου 2015

Η φωτογραφία μιας μητέρας που σαρώνει στο Facebook [εικόνα]

Μια νεαρή τραγουδίστρια και μητέρα 4 παιδιών ανέβασε μια φωτογραφία της στο Facebook που έγινε viral για πολύ σωστούς λόγους.


Ο λόγος για την Kimberly Henderson μια τραγουδίστρια από την Νότια Καρολίνα των ΗΠΑ, που τόλμησε... να δείξει μέσω Facebook σε όλο τον κόσμο την κοιλιά της, όπως έγινε μετά από 4 εγκυμοσύνες σχολιάζοντας: "όλοι μου κάνουν κοπλιμέντα για το ωραίο μου σώμα μετά από 4 παιδιά. Αποφάσισα να ανεβάσω αυτή τη φωτογραφία χωρίς photoshop γιατί πάσχιζα να συμφιλιωθώ με την εικόνα μου μετά τα παιδιά... Πριν τις γέννες είχα άψογους κοιλιακούς όμως τώρα όσο και να γυμνάζομαι το δέρμα μου δεν επανέρχεται και πια δεν με νοιάζει. Βλέπω τα χαμογελαστά πρόσωπα των παιδιών μου και ξέρω πως αξίζουν αυτά τα σημάδια..." και καταλήγει με το μήνυμα " Όλα αυτά τα λέω για να σας θυμίσω πως το σώμα σας είναι όμορφο. Γιατί είμαστε μαμάδες, είμαστε ηρωίδες και αυτό νομίζω πως είναι πιο σέξι από τους κοιλιακούς - φέτες"


http://mag.sigmalive.com/article/1525/i-fotografia-mias-miteras-poy-saronei-sto-facebook-eikona?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#sthash.EHmEuv4w.dpuf