Αγωνία επικρατεί σε χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μάρκας Mazda, καθώς αίτηση πτώχευσης κατέθεσε η εταιρία ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα την αυτοκινητοβιομηχανία Mazda.
Η ολοένα και αυξανόμενη απώλεια μεριδίου αγοράς οδήγησε βαθμιαία στη μείωση του κύκλου εργασιών της αντιπροσωπείας με αποτέλεσμα η εταιρεία να οδηγήθηκε στην υποβολή αίτησης πτώχευσης. Η εξέλιξη αποδίδεται και στην αδυναμία επίτευξης συμφωνίας μεταξύ πιστώτριων τραπεζών και εταιρείας.
H Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ό,τι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
http://lykavitos.gr/archives/203936
Η ολοένα και αυξανόμενη απώλεια μεριδίου αγοράς οδήγησε βαθμιαία στη μείωση του κύκλου εργασιών της αντιπροσωπείας με αποτέλεσμα η εταιρεία να οδηγήθηκε στην υποβολή αίτησης πτώχευσης. Η εξέλιξη αποδίδεται και στην αδυναμία επίτευξης συμφωνίας μεταξύ πιστώτριων τραπεζών και εταιρείας.
H Mazda Ευρώπης θα κληθεί να καλύψει τους πελάτες της ΕΛΜΑ σε ό,τι αφορά στα ανταλλακτικά και τις εγγυήσεις.
Σύμφωνα με τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2012, ο όμιλος της ΕΛΜΑ είχε τζίρο 13 εκατ. ευρώ από 40 εκατ. ευρώ το 2011, ζημίες 23 εκατ. ευρώ, αρνητικά ίδια κεφάλαια 30 εκατ. ευρώ και βραχυπρόθεσμο τραπεζικό δανεισμό 116 εκατ. ευρώ. Τα χρέη της εταιρίας προς το προσωπικό, ανέρχονται στα 5 εκατ. ευρώ.
http://lykavitos.gr/archives/203936