16 Ιουλίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-Πετράκος: Δεν είμαστε μαλ@κες να παραιτηθούμε να χάσουμε αμάξια, τηλέφωνα και 6.000€-Καυγάς με Φωτήλα

Κόντρα Πετράκου - Φωτήλα για το "όχι" στη Βουλή

Κόντρα ξέσπασε μεταξύ του Θανάση Πετράκου και του Ιάσονα Φωτήλα με αφορμή το «όχι» του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ στη χθεσινή ψηφοφορία στη βουλή για το πολυνομοσχέδιο.

Ο βουλευτής του Ποταμιού κατηγόρησε τον κ. Πετράκο για την στάση που κράτησε λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Κατά τη γνώμη μου ο κ. Πετράκος αυτό που λέει στην ουσία σημαίνει ότι "εγώ θα μείνω στην καρέκλα, ο κόσμος να χαλάσει, και θα κάνω τον τζάμπα μάγκα με την πλάτη του Ποταμιού, της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ". Λέει ότι "εγώ θα μείνω στην καρέκλα γιατί μου αρέσει η καρέκλα"».

«Τώρα με προσβάλλετε», του είπε ο κ. Πετράκος και ο κ. Φωτήλας απάντησε:

«Πολιτικά μιλάω. Άμα μου λέτε ότι θα μείνω στην κυβέρνηση, αυτοπροσβάλλεστε».

«Δεν θα σας επιτρέψω να παίξετε με τον ΣΥΡΙΖΑ. Η πορεία μου είναι συμβατή με την ψήφο μου» είπε ο κ. Πετράκος.

Δείτε το βίντεο από το MEGA


Πετράκος: Στηρίζουμε την κυβέρνηση και ζητούμε αλλαγή τακτικής και στρατηγικής

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και βουλευτής Μεσσηνίας του ΣΥΡΙΖΑ Θανάσης Πετράκος σημείωσε "στηρίζουμε την κυβέρνηση και ζητούμε συγχρόνως αλλαγή τακτικής και στρατηγικής για να μπορέσουμε να επανατοποθετηθεί συντεταγμένα η κυβέρνηση απέναντι σε μια πολύ δύσκολη στιγμή".

"Θεωρώ ότι αυτό το πρόγραμμα δεν βγαίνει και ακόμα και τώρα μπορεί να αναστραφεί η πορεία" πρόσθεσε.

"Η κυβέρνηση δεν μπορεί να λειτουργήσει ερήμην του κόμματος της οποίας την στηρίζει. Και το κόμμα που την στηρίζει έχει μια σειρά από προβληματισμούς, ενστάσεις και επιφυλάξεις" τόνισε.

Δείτε το βίντεο από το Mega: