16 Ιουλίου 2015

Ποιος τα γαμ@ει τα μνημόνια και τον Τσίπρα όταν η Έλλη μας αποκαλύπτει με πόσους άντρες έχει πάει

Πικάντικες λεπτομέρειες της σεξουαλικής της ζωής αποκάλυψε μέσα από πρόσφατη συνέντευξη της η Έλλη Παπαγγελή.

Μιλώντας στο «Πρώτο Θέμα» η όμορφη νεαρή απάντησε σε μια σειρά καυτών ερωτήσεων:

  • Πότε έκανες πρώτη φορά έρωτα;


«Δεκαεπτάμισι ετών. Ήρθε πολύ φυσιολογικά μέσα από μία σχέση.

  • Έχεις υπάρξει υπερσεξουαλική;

«Σε φυσιολογικά πλαίσια. Δεν έχω κάνει γενικότερα πολλές σχέσεις, αλλά όταν είμαι με τον σύντροφο μου, μου αρέσει να τα δίνω όλα»

  • Έχεις κάνει one night stand;

«Όχι, με την έννοια του να γνωρίσω κάποιον και να κάνω έρωτα το ίδιο βράδυ μαζί του. Έχω κάνει τέσσερις σοβαρές σχέσεις και άλλες τέσσερις πιο χαλαρές»

  • Δηλαδή έχεις βρεθεί σεξουαλικά με λιγότερους από δέκα άνδρες;

«Έχω βρεθεί σεξουαλικά με 8 άνδρες»

  • Έχεις πονέσει για έρωτες;

«Ναι, έχω βιώσει αυτό που λέμε «έπεσα στα πατώματα». Το έχω μετανιώσει όμως έκ των υστέρων», λέει στο Πρώτο Θέμα.