16 Αυγούστου 2015

Περιστέρη: Με απαξιώνουν και απεργάζονται την αποπομπή μου

Απόπειρα παραμερισμού, απαξίωσης και αποπομπής της από την ανασκαφή στην Αμφίπολη, καταγγέλλει η Κατερίνα Περιστέρη, με συνέντευξη την οποία παραχωρεί στο “Πρώτο Θέμα”.

Η κα Περιστέρη, η οποία πρωταγωνίστησε από το περσινό καλοκαίρι στην ιστορία της Αμφίπολης, που έγινε και αντικείμενο πολιτικής κόντρας, υποστηρίζει ότι όσα γράφονται εσχάτως για αποτυχία και “μαύρη τρύπα” της ανασκαφής, με λανθασμένη χρονολόγηση του μνημείου, έχουν στόχο την ίδια.

“Όσοι απεργάζονται σχέδια αποπομπής μου, προφανώς έχουν λόγους να με εκθέτουν με ανυπόστατες κατηγορίες, να διαδίδουν ψεύδη εναντίον μου, να απαξιώνουν το έργο μου, και να εφευρίσκουν δήθεν αντιεπιστημονικές μεθόδους που ακολούθησα.

Τους αφήνω στην κρίση της Ιστορίας.

Δεν είμαι διατεθειμένη να εγκαταλείψω ένα έργο ζωής όπως η ανασκαφή του ταφικού συγκροτήματος στον Τύμβο Καστά, και η ανάδειξη της Αμφίπολης σε τόπο διεθνούς αρχαιολογικού ενδιαφέροντος, όπως της αξίζει”, επισημαίνει η Κατερίνα Περιστέρη.

http://ysterografa.gr/