24 Σεπτεμβρίου 2015

ΚΛΑΜΑ! Δημήτρης Καμμένος: Ο Σφακιανάκης έλεγξε τους λογαριασμούς μου... και ήταν πράγματι δικοί μου!

"Παραιτούμαι για να οδηγήσω τους συκοφάντες στην δικαιοσύνη" δήλωσε και γέλασε το πανελλήνιο με τον Δημητράκη που είναι ρατσιστής και αντισημίτης για υπουργείο αλλά παράλληλα, είναι τόσο ρατσιστής και αντισημίτης, όσο χρειάζεται για να είναι κάποιος βουλευτής του Καμμένου

O βουλευτής πλέον των ΑΝΕΛ Δ ΚΑμμένος εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση παραίτησης όπου ουσιαστικά αναγνωρίζει πως η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και ο κ. Μανώλης Σφακιανάκης έψαξαν τους λογαριασμούς του και...
δεν βρήκαν τίποτα λέει προκειμένου να παραπλανήσει, αφού το τίποτα σημαίνει ότι δεν βρέθηκε να έχουν παραβιαστεί και οι αναρτήσεις είναι όλες δικές του


Διαβάστε και την ανακοίνωση να γελάσετε:

Ύστερα από τα σημερινά δημοσιεύματα και την τεράστια έκταση που έλαβε το ζήτημα των υποτιθέμενων δημοσιεύσεων στα κοινωνικά δίκτυα, επικοινώνησα με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και τον κ. Μανώλη Σφακιανάκη με εντολή του οποίου ομάδα ειδικών ήλεγξε τους συγκεκριμένους λογαριασμούς χωρίς αποτέλεσμα.

Το προηγούμενο δελτίο τύπου είναι σε πλήρη ισχύ.

Θέτοντας ως πρωταρχικό στόχο μου το συμφέρον της πατρίδας, την ομαλή λειτουργία της νέας κυβέρνησης και τιμώντας την εμπιστοσύνη του πρωθυπουργού στο πρόσωπό μου, δηλώνω την παραίτηση μου από τη θέση του Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και συγχρόνως θα καταθέσω μήνυση κατ’ αγνώστων και πολύ σύντομα η αλήθεια θα λάμψει.