29 Σεπτεμβρίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-Άδωνις: «Δεν είμαι από τζάκι-Δεν έχω μηχανισμούς»-Η πρώτη υπογραφή υπέρ του-Η ανάρτηση της Ε. Μανωλίδου

«Έχω λάβει αυτή την απόφαση γιατί θέλω να δώσω ένα μήνυμα στην κοινωνία. Κάποιος που δεν είναι από τζάκι που δεν έχει μηχανισμούς, που δεν έχει πολιτική προίκα, που είναι λίγα χρόνια στην πολιτική, μπορεί να ονειρεύεται και να οραματίζεται να παίξει ηγετικό ρόλο στην μεγάλη Κεντροδεξιά παράταξη» δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη, ως υποψήφιος για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega.

Παράλληλα, σε ερώτηση που του έγινε για το αν έχει συγκεντρώσει τις πενήντα υπογραφές, ώστε να μπορέσει να συμμετάσχει στη διαδικασία της εκλογής, ο κ. Γεωργιάδης, απάντησε: «Εγώ βιβλία πουλάω, αυτή είναι η κανονική μου δουλειά και ας με κοροϊδεύουν κάποιοι. Στην πρώτη μου επαφή αφού το αποφάσισα, με τα πρώτα μου τηλεφωνήματα στα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής, στα δέκα τηλεφωνήματα που πήρα, οι οχτώ έβαλαν αμέσως τις υπογραφές τους. Είμαι αισιόδοξος ότι θα τις μαζέψω. Η πρώτη ανταπόκριση ήταν εξαιρετικά θερμή».

«Εγώ θέλω μία Νέα Δημοκρατία που στις επόμενες εκλογές, όποτε και αν γίνουν θα κερδίσουν τον Αλέξη Τσίπρα. Αυτή τη Νέα Δημοκρατία θέλω».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε και το στίγμα του δηλώνοντας “δεξιός”, παρομοιάζοντας τη Νέα Δημοκρατία με “γαλλική δεξιά” του Νικολά Σαρκοζί.

«Η παραμονή Τσίπρα στην εξουσία βλάπτει την Ελλάδα», υπογράμμισε ο βουλευτής της ΝΔ, ενώ ερωτηθείς για τη συμφωνία του Ιουλίου, σημείωσε ότι η Ν.Δ. ήθελε να εξασφαλίσει τη σωτηρία της χώρας, αλλά έδωσε την εντύπωση ότι δεν θα συγκρουστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ.

«Θέλω να μιλήσω στους ανέργους και να τους πω ότι εμείς φταίμε και ότι εμείς δεν τους εξηγήσαμε ότι μόνο με τις ιδέες της δεξιάς στην Ευρώπη μπορούν να βρουν δουλειά», κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.

Τόνισε δε πως πρέπει να γίνει οπωσδήποτε debate ανάμεσα στους υποψηφίους προέδρους.

Δείτε το βίντεο από το Mega



Ο Αδωνις ανακοίνωσε την πρώτη υπογραφή υπέρ του - Η ανάρτηση της Ε. Μανωλίδου

Με 22 λέξεις και μέσω twitter, ο Αδωνις Γεωργιάδης ανακοίνωσε ότι θα είναι υποψήφιος για την προεδρία της Νέας Δημοκρατίας.

Ο βουλευτής της ΝΔ, που όλες αυτές τις ημέρες άφηνε ανοικτό το ενδεχόμενο, φαίνεται ότι το αποφάσισε τελικώς και «τιτίβισε»:

«Θέτω τον εαυτό μου και την πορεία μου στην πολιτική στην κρίση των Στελεχών, των Ψηφοφόρων και των Φίλων της Νέας Δημοκρατίας».



Λίγη ώρα αργότερα - και ενώ το twitter έχει πάρει φωτιά - η σύζυγος του Αδωνι Γεωργιάδη ανήρτησε στον λογαριασμό της την υποστήριξή της στην υποψηφιότητά του με τα hashtags #adonisforpresident και #adonisgeorgiadis



Ο ίδιος ο Αδωνις Γεωργιάδης με νέα του ανάρτηση ανακοίνωσε την πρώτη υπογραφή υπέρ της υποψηφιότητάς του.

«Το 2012 με υπεδέχθη στη ΝΔ η φίλη Βάσω Φιλιππάτου. Ήταν γουρλού και είναι η πρώτη μου υπογραφή σήμερα. Σ´ευχαριστώ.. » έγραψε και ανέβασε και την φωτογραφία της κυρίας Φιλιππάτου.



Ετσι πλέον επισήμως αυτή τη στιγμή υπάρχουν τρεις επίσημες καταγεγραμμένες υποψηφιότητες: Του Κυριάκου Μητσοτάκη, του Απόστολου Τζιτζικώστα και του Αδωνι Γεωργιάδη, ενώ πρις τις εκλογές έχει δηλώσει επίσης την πρόθεσή του ο Πέτρος Τατούλης όπως και επ' εσχάτων ο Παναγιώτης Ψωμιάδης. Και όλα αυτά, εν αναμονή των αποφάσεων του Ευάγγελου Μεϊμαράκη.