20 Οκτωβρίου 2015

Ποιος…δυσαρεστήθηκε έντονα από το γεύμα της Όλγας με την…Όλγα!

Καθόλου καλά δεν είδαν στο Μαξίμου το ραντεβού της εκπροσώπου Όλγας Γεροβασίλη με την άλλη… Όλγα του MEGA!

Όπως αναφέρει η Espresso,ενοχλήθηκαν τόσο με το ίδιο το ραντεβού, όσο και με τον τόπο που επελέγη (Μεγάλη Βρετάννια). Υπενθυμίζοντας το…άδειασμα που έκανε ο Τσίπρας στην Όλγα του…MEGAστην πρώτη τηλεμαχία-προεκλογικά- των πολιτικών αρχηγών, όταν προκλήθηκε στο θέμα του νομοσχεδίου για τις συχνότητες…