30 Νοεμβρίου 2015

ΒΑΓΓΕΛΗ ΣΙΓΑ! ΤΟ ΚΑΛΣΟΝ! Μεϊμαράκης: Ή εγώ ή αυτός

Ποιο "σπίτι σου" ρε Βαγγέλα που εμφανίστηκες φυτευτός το 1984 στην ΟΝΝΕΔ χωρίς να σε ξέρει κανείς; Σταμάτα τις αηδίες και σοβαρέψου λίγο... μας λες και μας ξαναλές ότι είσαι στην ΝΔ από το 1974 αλλά δε μας λες που ήσουν από το 1979 ως το 1984... αφού θες να πάμε τόσο πίσω... Και που 'σαι το Σαμαρά τον ξανάφερε στη ΝΔ ο Καραμανλής οπότε η γνώμη σου περισσεύει

Είναι αλήθεια ότι ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, σε μία από τις τελευταίες συνομιλίες του με τους Καραμανλήδες (τον πρώην πρωθυπουργό και τον θείο του, Αχιλλέα) και τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, ξεκαθάρισε ότι, αν εκλεγεί πρόεδρος της ΝΔ, η επόμενη μέρα θα είναι πολύ διαφορετική από την προηγούμενη.

«Ή εγώ ή ο Σαμαράς και το περιβάλλον του. Και επειδή εδώ είναι το σπίτι μου και δεν πρόκειται να φύγω, πείτε μου αν θέλετε να είμαι υποψήφιος. Διαφορετικά, μη σκεφτείτε να μου αλλάξετε γνώμη για τον Σαμαρά μετά τις εκλογές», του είπε.

*Από την έντυπη έκδοση της εφημερίδας το «Παρασκήνιο» που κυκλοφόρησε το Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015.