19 Νοεμβρίου 2015

ΒΙΝΤΕΟ-Εκνευρίστηκε ο περιπτεράς επειδή τον ξεβράκωσε ο Μουρούτης...

Ένα tweet του Γιώργου Μουρούτη για τη συνέντευξη του Απόστολου Τζιτζικώστα στον Γιώργο Παπαδάκη έκανε έξαλλο τον περιπτερά με αποτέλεσμα να βγάλει το φασισμό του: Να αρχίσει να χώνει μόνος του αφού αυτός έχει μικρόφωνο και δεν δίνει στον άλλο δυνατότητα να απαντήσει
Ο Γιώργος Μουρούτης σχολίασε στο twitter παρακολουθώντας την εκπομπή "Καλημερά Ελλάδα" τη χαλαρότητα της συνέντευξης: "Συνέντευξη του Αποστόλη στον Παπαδάκη, όπου ο δημοσιογράφος είναι άγαλμα. Μιλάει ο Αποστόλης και ο Παπαδάκης κοιτάει".



Ο Γιώργος Παπαδάκης διαβάζοντας το tweet του (για την ακρίβεια του το πήγαν τυπωμένο σε χαρτί αφού έχει μείνει στην εποχή του Γουτεμβέργιου και δεν ξέρει τι είναι Twitter), διέκοψε τον Απόστολο Τζιτζικώστα λέγοντας φανερά εκνευρισμένος βγάζοντας φασισμό στην προσπάθειά του να βγάλει ειρωνία: "Κύριε Μουρούτη δεν έχω την ικανότητα την δική σας. Εγώ είμαι άπειρος. Τι να κάνω κ. Μουρούτη μου! Δεν έχω τις ικανότητες τις δικές σας που τόσο καιρό στη Νέα Δημοκρατία καταφέρατε από ένα μεγάλο κόμμα να το κάνετε αντιπολίτευση" (λες και η ΝΔ πρέπει να είναι συνεχώς κυβέρνηση...).

Ο εκνευρισμός του μάλιστα ήταν τέτοιος που τα ξαναθυμήθηκε με το τελείωμε της εκπομπής λέγοντας κάτι ανοησίες ότι είναι πρώτη εκπομπή επί 25 χρόνια κ.λπ

Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1: