ΒΙΝΤΕΟ-Ο ΣΤΟΚΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ! Το ’14 διαμαρτυρόταν για λεφτά, το ’16 του φτάνει η ελπίδα
Ο ίδιος συνταξιούχος το 2014 είχε πάει στον Σαμαρά να διαμαρτυρηθεί για τη σύνταξή του, ενώ... πριν λίγες μέρες πήγε στον Τσίπρα να τον ευχαριστήσει που μπορεί να “βαστάξει ελπίδα”.