08 Ιανουαρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-Ο ΣΤΟΚΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ! Το ’14 διαμαρτυρόταν για λεφτά, το ’16 του φτάνει η ελπίδα

Ο ίδιος συνταξιούχος το 2014 είχε πάει στον Σαμαρά να διαμαρτυρηθεί για τη σύνταξή του, ενώ...
πριν λίγες μέρες πήγε στον Τσίπρα να τον ευχαριστήσει που μπορεί να “βαστάξει ελπίδα”.


https://omadaalithias.gr/story/syntaksiouxos/