07 Ιανουαρίου 2016

ΦΩΤΟ-ΘΕΑ Πατούλαινα: Σιγά τον Βαρουφάκη... εδώ εγώ έχω τον Πατούλη

Τις πόρτες του σπιτιού της αλλά και την καρδιά της άνοιξε η σύζυγος του Γιώργου Πατούλη, Μαρίνα Σταυράκη – Πατούλη σε γνωστό περιοδικό.

Χαμογελαστή και ευδιάθετη μίλησε για τον σύζυγο της και έσταζε… μέλι.

Σε ερώτηση δημοσιογράφου του Down Town αν ο Γιώργος Πατούλης μοιάζει με τον Κλούνεϊ όπως είχε δηλώσει παλαιότερα σχολίασε: «Ήταν κάτι που το είπα για πλάκα. Γιατί με εκνεύρισε η δημοσιογράφος που μου είπε ότι ο Βαρουφάκης είναι ο πιο ωραίος άντρας. Και της είπα: “Σιγά μωρέ τον Βαρουφάκη, εγώ έχω τον Πατούλη”».

Η κα Πατούλη μίλησε και για τη γνωριμία του λέγοντας: «Είμαστε μαζί 30 χρόνια. Όταν είχα τελειώσει τις πανελλήνιες, είχα πάει διακοπές με μια φίλη μου στην Πάρο. Ήταν καλοκαιρινός και κεραυνοβόλος έρωτας. Ο Γιώργος τότε ήταν ορθοπεδικός χειρουργός. Προσέφερε έργο και ήταν πολύ καλός στη δουλειά του».