07 Ιανουαρίου 2016

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΩΤΗΡΙΑ ΛΕΜΕ! Μπήκε στον ΟΠΕΚΕΠΕ και τα έκανε... γυαλιά - καρφιά

Έντρομοι οι υπάλληλοι του ΟΠΕΚΕΠΕ αντίκρισαν σήμερα έναν αγρότη, ο οποίος σε έξαλλη κατάσταση, μπήκε στα γραφεία του Οργανισμού στο Ηράκλειο και τα έκανε... γυαλιά - καρφιά!

Οι υπάλληλοι, προσπάθησαν να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους και να τον καθησυχάσουν.

Ο αγρότης απαιτούσε την άμεση καταβολή των αποζημιώσεων που του αναλογούν και που λόγω λαθών (έτσι λέει ό ίδιος αλλά το πιθανότερο είναι να πρόκειται για λαμόγιο....), δεν του έχουν καταβληθεί.

Πηγή: cretalive.gr