13 Ιανουαρίου 2016

Πρώην ποδοσφαιριστής έκανε απόπειρα αυτοκτονίας

Σαν «σίφουνας» κυκλοφόρησε η είδηση, της απόπειρας αυτοκτονίας του παλαίμαχου Κολομβιανού τερματοφύλακα, Φαρίντ Μοντραγκόν, σοκάροντας το παγκόσμιο ποδόσφαιρο.Ο 44χρονος Μοντραγκόν διακομίστηκε σε νοσοκομείο του Κάλι τη Τρίτη το βράδυ, μετά από...
υπερβολική χρήση ναρκωτικών και αντικαταθλιπτικών ουσιών, με την κατάστασή του να χαρακτηρίζεται ιδιαιτέρως κρίσιμη.

Μάλιστα, ο 44χρονος παλαίμαχος άσος έγραψε και ένα μήνυμα πριν προσπαθήσει να βάλει τέλος στη ζωή του, αλλά στη συνέχεια το έσβησε. «Μόνο εγώ μπορώ να κρίνω τη ζωή μου. Έχω κουραστεί να με κρίνουν και να μην έχω τη δυνατότητα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου», ανέφερε.

Ο Μοντραγκόν κατά τη διάρκεια της καριέρας του αγωνίστηκε σε Ντεπορτίβο Καλί, Ρεάλ Καρθαγένα, Σάντα φε, Αργεντίνος τζούνιορ, Ιντεπεντιέντε, Σαραγόσα, Μετζ, Γαλατασαράι, Κολωνία και Φιλαδέλφεια Ούνιον