08 Ιανουαρίου 2016

ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ! Ντροπή! Χωρίς θέρμανση το ΟΑΚΑ-Με φούτερ οι προπονήσεις-Πλημμύρισαν τα αποδητήρια! (ΦΩΤΟ)

[Και πριν πει κανας ΣΥΡΙΖΑίος "μα το ΟΑΚΑ είναι του βάζελου", να πούμε ότι το ΟΑΚΑ είναι του κράτους, ο βάζελος απλά το νοικιάζει και όλα είναι υποχρέωση του κράτους]

Με φούτερ προπονήθηκαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ, λόγω του κρύου που επικρατεί στο γήπεδο. Το κορυφαίο κλειστό της Ελλάδας δεν έχει θέρμανση!
Το γεγονός αυτό ανησυχεί ιδιαίτερο το “τριφύλλι” που αύριο, Παρασκευή υποδέχεται την Ουνικάχα Μάλαγα (8/1, 21:45).

Οι χαμηλές θερμοκρασίες μπορούν να γίνουν η αιτία για κάποιο τραυματισμό.

Επίσης, έξω από τα αποδυτήρια έσπασε σωλήνας και πλημμύρισε ο χώρος.