[Και πριν πει κανας ΣΥΡΙΖΑίος "μα το ΟΑΚΑ είναι του βάζελου", να πούμε ότι το ΟΑΚΑ είναι του κράτους, ο βάζελος απλά το νοικιάζει και όλα είναι υποχρέωση του κράτους]
Το γεγονός αυτό ανησυχεί ιδιαίτερο το “τριφύλλι” που αύριο, Παρασκευή υποδέχεται την Ουνικάχα Μάλαγα (8/1, 21:45).
Οι χαμηλές θερμοκρασίες μπορούν να γίνουν η αιτία για κάποιο τραυματισμό.
Επίσης, έξω από τα αποδυτήρια έσπασε σωλήνας και πλημμύρισε ο χώρος.
