Μερικά λεπτά μετά τις 10 το πρωί πέρασε το κατώφλι του πολιτικού του γραφείου στην οδό Ευφρονίου στο Παγκράτι ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ως νέος πρόεδρος της ΝΔ.Ο κ. Μητσοτάκης συνομίλησε με τους δημοσιογράφους που περίμεναν έξω από το γραφείο λέγοντάς τους ότι «από σήμερα μας περιμένει πολύ σκληρή δουλειά. Η ΝΔ προχωρά ανανεωμένη», ενώ τον ρώτησαν αν επικοινώνησε με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα είπε ότι «θα έχουν χρόνο να τα πούνε όλα».