30 Ιανουαρίου 2016

Η Κέρμπερ "σκότωσε" την Σερένα Ουίλιαμς

Μεγάλη έκπληξη έγινε στον τελικό του Αυστραλιανού Όπεν, με την Αντζελίκ Κέρμπερ να κατακτάει το τουρνουά της Μελβούρνης, επικρατώντας της Σερένα Ουίλιαμς με 2-1 σετ.

Η Γερμανίδα, νούμερο επτά στην παγκόσμια κατάταξη, πήρε το πρώτο σετ με 6-4, έχασε το δεύτερο εύκολα με 6-3, αλλά πήρε με 6-4 το τρίτο, κατακτώντας τον πρώτο τίτλο Grand Slam στην καριέρα της. Αξίζει να αναφερθεί πως η Γερμανία είχε να κατακτήσει Grand Slam από το 1999.

"Σερένα, έχεις δημιουργήσει ιστορία, αποτελείς παράδειγμα για όλες τις τενίστριες στον κόσμο. Μου δόθηκε μια δεύτερη ευκαιρία. Ήταν τιμή μου που έφτασα στον τελικό και με τη νίκη μου το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Σε όλη μου τη ζωή δούλεψα πολύ σκληρά και το να μπορώ να λέω πως είμαι πλέον νικήτρια Grand Slam είναι τεράστια υπόθεση για μένα", τόνισε η Γερμανίδα τενίστρια, ενώ η Ουίλιαμς πρόσθεσε:

"Άντζι, το αξίζεις. Συγχαρητήρια. Χαίρομαι πολύ που έφτασα ως τον τελικό. Είχα την ευκαιρία να διεκδικήσω έναν ακόμη τίτλο, αλλά δεν πειράζει".