Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μια πολύ μεγάλη αγορά και ως σήμερα οι πλούσιες μουσουλμάνες δεν έβρισκαν ρούχα στους μεγάλους σχεδιαστές της Δύσης. Αγόραζαν πανάκριβα μοντέλα αλλά δεν τα φορούσαν δημόσια γιατί το απαγορεύει η θρησκεία τους.
Η προσφυγική κρίση και η έλευση εκατομμυρίων μουσουλμάνων στην Ευρώπη ήταν η προειδοποίηση για τους μεγάλους σχεδιαστές ότι κάτι αλλάζει στον κόσμο. Η φίρμα H & M έβαλε το 2015 μια νεαρή μουσουλμάνα να ποζάρει στην διαφημιστική της καμπάνια. Ο γίγαντας Uniqlo προτείνει ήδη μια μεγάλη γκάμα από χιτζάμπ.
Με τη συλλογή τους «Abaya», αυτό το μακρύ φόρεμα που δεν αφήνει να φαίνεται τίποτα, ο Domenico Dolce και ο Stefano Gabbana, φέρνουν τη μουσουλμάνα στη μόδα. Κάτι αλλάζει στον κόσμο...