11 Φεβρουαρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-Βρέθηκαν οι σωροί των 2 αξιωματικών-ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΚΑΜΜΕΝΟ-ΠΝ: Η κάτοικος του νησιού βρήκε απανθρακωμένο τον ένα

Μόνο σαν ξεφτίλα και ξεχαρβάλωμα Καμμένου μπορεί να εκληφθή το γεγονός πως παρότι είχαν βρει με θερμική κάμερα τα συντρίμια από τις 5 το πρωί και ξεμέρωσε από τις 7, κατάφεραν και έφτασαν στο σημείο περίπου στις 11 ενώ είχε φτάσει ήδη με τα πόδια η μόνη κάτοικος του νησιού... και όλα αυτά με πλήρη κινητοποίηση και ένα μόνο μέτωπο

ΕΡΤ: Βρέθηκε η σορός ενός εκ των χειριστών του ελικοπτέρου

Η σορός ενός από τους χειριστές του μοιραίου ελικοπτέρου βρέθηκε πριν από λίγη ώρα στην Κίναρο, μετέδωσε πριν από λίγη ώρα η ΕΡΤ. Σημειώνεται ότι συνεχίζονται οι έρευνες στην στεριά του νησιού όσο και στην θαλάσσια περιοχή.

Δείτε το βίντεο από την ΕΡΤ


ΕΡΤ: Βρέθηκε και δεύτερη σορός εκ των χειριστών του μοιραίου ελικοπτέρου

Όπως μετέδωσε πριν από λίγο η ΕΡΤ, εντοπίστηκε και 2η σορός ενός εκ των τριών χειριστών του ελικοπτέρου του Πολεμικού Ναυτικού που συνετρίβη τα ξημερώματα στην Κίναρο…

Δείτε το βίντεο:


Συγκλονίζει η μαρτυρία της μοναδικής κατοίκου της Κινάρου, Ειρήνης Κατσοτούρχη, η οποία μίλησε στον Real Fm 97,8 και μεταδόθηκε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

Η κ. Κατσοτούρχη συγκινημένη μίλησε στον δημοσιογράφο Μαρίνο Αλειφέρη αναφέροντας ότι η ίδια βρήκε στα νοτιοδυτικά του νησιού απανθρακωμένο το πτώμα ενός χειριστή και τα συντρίμμια του μοιραίου ελικοπτέρου.

Ακούστε το ηχητικό:



Βατραχάνθρωποι στην επιχείρηση για τον εντοπισμό των τριών αξιωματικών

Η έρευνα είναι σε εξέλιξη ενώ ακόμη τα μέλη του πληρώματος του ελικοπτέρου θεωρούνται αγνοούμενοι, καθώς κανένας εκ των τριών δεν έχει βρεθεί μέχρι στιγμής, όπως μετέδωσε στον Realfm 97,8 ο συντάκτης ΥΠΕΘΑ της Realnews, Πάρις Καρβουνόπουλος, προσθέτοντας ότι «υπάρχει μια πληροφορία που αναφέρει ότι θα χρειαστεί ίσως να γίνει κατάδυση από ομάδα βατραχανθρώπων» στο σημείο.

«Είναι δεδομένο ότι υπάρχει ένας τεράστιος προβληματισμός  για το που το πάει η Τουρκία. Υπάρχουν κι άλλες ΝΟΤΑΜ αυτές τις μέρες οι οποίες αμφισβητούν ελληνικά νησιά. Είναι ΝΟΤΑΜ οι οποίες απαντούν σε δεσμεύσεις περιοχών που έχει κάνει η Ελλάδα για να πραγματοποιήσει κάποιες ασκήσεις μικρής κλίμακας. Και παρατηρούμε ότι η Τουρκία δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω. Αμέσως βγάζει ΝΟΤΑΜ ή άλλα έγγραφα με τα οποία αμφισβητεί ευθέως πλέον κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας» ανέφερε ο στρατιωτικός συντάκτης της Realnews.

Αυτό είναι το μοιραίο ελικόπτερο του Πολεμικού Ναυτικού

Δείτε τις φωτογραφίες από το μοιραίο ελικόπτερο που κατέπεσε τα ξημερώματα στην Κίναρο, με τριμελές πλήρωμα.

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό αρχείο του Κωνσταντίνου Κορομπίλη.


Παντός καιρού (λένε για να καλύψουν τις ευθύνες τους) το ελικόπτερο που έπεσε στην Κίναρο


Το AB 212 ASW / EW είναι ανθυποβρυχιακό ελικόπτερο και έχει πλήρωμα δυο πιλότους και ένα μηχανικό και είναι παντός καιρού.

Το BELL-212 (γνωστό και ως Twin Huey) είναι ο δικινητήριος απόγονος του Bell 205. Κατασκευάστηκε το 1968 από την Bell Helicopter αρχικά με την στρατιωτική μορφή ως CUH-1N για την Καναδική Αεροπορία και την USAF, αλλά μέχρι το 1971 είχε γίνει παγκοσμίως γνωστό με την πολιτική του μορφή ως Bell 212. Χρησιμοποιείται για μεταφορά υλικών, VIP προσωπικού, αλλά και αεροδιακομιδές ασθενών.

Είναι δικινητήριο, μονού στροφείου, μέσης μεταφορικής ικανότητας ελικόπτερο πολλαπλού ρόλου και έχει ελαφρά διαφοροποιημένες διαστάσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Τα ελληνικά Bell 212 της 358 Μοίρας Έρευνας - Διάσωσης, ανήκουν στην έκδοση VIP και η καμπίνα τους είναι ειδικά διαμορφωμένη γι αυτό το σκοπό.

Χρησιμοποιούνται από το έτος 1976 αποκλειστικά για μεταφορές υψηλών προσώπων, συνήθως με προορισμούς τοποθεσίες όπου δεν υπάρχει αεροδρόμιο. Επίσης χρησιμοποιήθηκε από το 2003 έως το 2005 για αποστολές αεροδιακομιδών (MEDEVAC).

Επιπρόσθετα, από το 2003 ένα Β-212 φέρει το σύστημα ΝΙΟΒΗ, το οποίο αποτελείται από σύστημα λήψης και μετάδοσης εικόνας αποστολών SAR, αεροδιακομιδών, αεροπυρόσβεσης και αεροπορικών επιδείξεων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά/Επιδόσεις

Πλήρωμα: 3 (2 χειριστές και μηχανικός)

Επιβάτες: 5 με πλήρη διαμόρφωση, μέγιστο 8

Μήκος: 17,41 μ

Βάρος: 2.695 κιλά (άδειο)

Διάμετρος έλικα: 14,63 μ

Tαχύτητα πλεύσης: 220 Km/h

Ραδιοβοηθήμτα: διπλό VOR, ILS, ADF, TACAN, GPS

Αυτή είναι η φρεγάτα από την οποία απογειώθηκε το ελικόπτερο

Αυτή είναι η φρεγάτα «Νικηφόρος Φωκάς» από την οποία απογειώθηκε το ελικόπτερο που έπεσε στην Κίναρο.

Η Φ/Γ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ (F-466) είναι η δέκατη κατά σειρά παραλαβής και τελευταία φρεγάτα τύπου STANDARD του Πολεμικού Ναυτικού (Φ/Γ ΕΛΛΗ, Φ/Γ ΛΗΜΝΟΣ, Φ/Γ ΑΙΓΑΙΟΝ, Φ/Γ ΑΔΡΙΑΣ, Φ/Γ ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ, Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ, Φ/Γ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ, Φ/Γ ΚΑΝΑΡΗΣ, Φ/Γ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ).

Κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Dok en Werfmaatschappij στο Fijenoord της Ολλανδίας στις 15 Νοεμβρίου 1980 και εντάχθηκε στη δύναμη του Ολλανδικού Ναυτικού στις 25 Νοεμβρίου 1982 με το όνομα «BLOYS VAN TRESLONG» (F-826).

H ύψωση της ελληνικής σημαίας έγινε στο DEN HELDER της Ολλανδίας στις 19 Νοεμβρίου 2004 με πρώτο Κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Π.Παστουσέα ΠΝ.

Έλαβε μέρος στην εκπαίδευση FOST στο PLYMOUTH της Αγγλίας τον Μάρτιο του 2005. Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 28 Μαρτίου 2005. Σε αναγνώριση της ηρωικής μορφής του Βυζαντινού στρατηγού και Αυτοκράτορα Νικηφόρου Φωκά, αλλά και θέλοντας να υπογραμμίσει την αδιάσπαστη ιστορική συνέχεια του Ελληνισμού, το Πολεμικό Ναυτικό δίνει για πρώτη φορά όνομα Βυζαντινού ήρωα σε πολεμικό πλοίο του.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της φρεγάτας Νικηφόρος Φωκάς

Μέγιστο πλάτος: 14,60 μ

Μέγιστο βύθισμα: 6,5 μ

Εκτόπισμα: 3500 τόνοι

Μέγιστη ταχύτητα: 32 κόμβοι

Ενδιαιτήσεις: 202 άτομα

Μέγιστη ακτίνα ενεργείας: 4700 ν.μ.

Αεριοστρόβιλοι πορείας: Rolls Royce TYNE 2 x 5340 bhp

Κύριοι Αεριοστρόβιλοι: Rolls Royce OLYMPUS 2 x 28000 bhp

Γεννήτριες ισχύος: PIELSTICK 4 x 750 KWatt

SEWACO: DAISY ESM / ECM

Επικοινωνίες: SHF - HF - VHF - UHF

K / B: Ε / Ε HARPOON - Ε / Α SEA SPARROW

Π/Β: OTO MELARA 76/62 Α/Υ Τορπίλλες

Ελικόπτερα: Ένα (1) SH -70 B AEGEAN HAWK ή δύο (2) AB -212

Αξιωματικοί: 32

Υπαξιωματικοί: 136

Ναύτες: 9