23 Φεβρουαρίου 2016

ΒΑΣΤΑ ΕΛΛΗ! Επιμένει η Παπαγγελή! Ο Μαρξ έλεγε βλακείες (ΒΙΝΤΕΟ)

Για τον σάλο που προκάλεσε η δήλωση της σχετικά με το έργο του Καρλ Μαρξ αναφέρθηκε το γνωστό μοντέλο Έλλη Παπαγγελή, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή. Όπως δήλωσε δεν πρόκειται να ανασκευάσει αυτή τη δήλωση.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΌΛΑ Πρώτη Φορά αποκάλυψε πως «στα 15 μου διάβασα όλες τις φιλοσοφίες του πλανήτη για να καταλήξω κάπου».

«Από μόνη μου το έκανα, δεν μου το επέβαλαν οι γονείς μου» συμπλήρωσε και επανερχόμενη στο θέμα του Μαρξ σημείωσε ότι «είμαι παρορμητική και δεν μετράω τι λέω και τι κάνω».

«Ας μην βάζουμε ταμπέλες ότι ένα μοντέλο δεν μπορεί να μιλά για άλλα θέματα» σημείωσε.

<iframe width="669" height="375" src="https://www.youtube.com/embed/O-uRPYPGr54" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>