24 Φεβρουαρίου 2016

ΤΟΝ ΗΠΙΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ! Κραυγή αγωνίας από μια Χριστιανή πρόσφυγα από την Συρία: Δεν θέλουμε τίποτα, μόνο ειρήνη

Ξεκίνησε από το Χαλέπι της Συρίας, εργάστηκε σκληρά στην Τουρκία για να μαζέψει χρήματα, έφτασε στον Πειραιά και δεν ξέρει τι θα την βρει την επόμενη μέρα - Είμαστε παντού διωγμένοι, λέει, αλλά δεν θέλουμε τίποτα μόνο να σταματήσει ο πόλεμος

Μια κοπέλα, πρόσφυγας από την Συρία, χριστιανή από το Χαλέπι, ξέσπασε το πρωί, μιλώντας στους δημοσιογράφους στον Πειραιά, εξιστορώντας τον μακρύ δρόμο που την έφερε στη χώρα μας.

«Δεν είμαστε φτωχοί, δεν είμαστε πλούσιοι, θέλουμε μόνο Ειρήνη... Στην χώρα μας μας σκοτώνουν, είτε γιατί είσαι χριστιανός, είτε γιατί είσαι μουσουλμάνος, εκεί μπορεί να σκοτωθείς... Τι σημασία έχει αυτό, γιατί να μην αγαπούμε όλους τους αδερφούς μας και να τους σεβόμαστε» αναρωτιέται με το παράπονο στο βλέμμα για το παράλογο μίσος που έζησε.

«Στην Τουρκία όλοι μας λένε ψέμματα... Έπιασα δουλειά στην Κωνσταντινούπολη προκειμένου να βοηθήσω την πολυμελή οικογένεια μου ώστε να φτάσουμε εώς εδώ... Δούλευα 10 και 11 ώρες την ημέρα και στο τέλος ο άνθρωπος αυτός δεν με πλήρωσε επειδή είμαι από την Συρία... Επειδή είμαι από τη Συρία, δεν είμαι άνθρωπος; Πήγα και το κατήγγειλα στην αστυνομία αλλά η αστυνομία στην Τουρκία μου απάντησε πως απο την στιγμή που δεν έχω χαρτιά και δεν βρίσκομαι νόμιμα στην χώρα τους δεν μπορούν να με βοηθήσουν...» ανέφερε μεταξύ άλλων η ταλαιπωρημένη κοπέλα, το ταξίδι της οποίας είναι ακόμα άγνωστο αν και πότε θα συνεχιστεί...

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/tMU9w8-CttQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Χρήστος Χατζησπύρου
ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ