Η ανάγκη για έσοδα φέρνει και νέο φορολογικό βάρος στους Έλληνες με οικολογική συνείδηση, καθώς η κυβέρνηση μετά τα «ράβε-ξήλωνε» στα τέλη κυκλοφορίας, σχεδιάζει την επιβολή ενός ακόμη φόρου στα αυτοκίνητα.
Το πράσινο τέλος έρχεται για να φέρει νέα έσοδα στα ελληνικά ταμεία και να αναδείξει την… περιβαλλοντική τάση στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα πράσινο σήμα, στα πρότυπα κάποιων χωρών της EE, οι οποίες σημειώστε πως δεν φορολογούν το αυτοκίνητο τόσο βαριά ούτε κατά την αγορά του αλλά και ούτε κατά τη χρήση του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως το χαράτσι αρχικά, θα κληθούν να το πληρώσουν οι κάτοχοι πετρελαιοκίνητων οχημάτων παλαιότερης τεχνολογίας απο EURO 4 και κάτω ή όσοι έχουν diesel οχήματα από το 2010 και πίσω. Αυτό όμως θα εξαρτηθεί από τα πόσα χρήματα τους λείπουν…
Το χαράτσι εκτιμάται πως θα διαμορφωθεί μεταξύ 50 με 70 € για τα IX αυτοκίνητα, μέχρι τα 2.000cc. Πάνω από αυτά τα κυβικά θα αυξάνεται περίπου 30%.
Τα επαγγελματικά οχήματα δε, άνω των 1.5 τόνων, καθώς και τα φορτηγά κλπ, θα πληρώσουν αρκετά περισσότερο (εκτιμάται 100€ και πάνω), ενώ εξετάζεται να πληρώνουν αυξημένο τέλος και τα αυτοκίνητα που έχουν αποκτηθεί με leasing, αφού θεωρείται ότι κάνουν τα περισσότερα χιλιόμετρα, οπότε συνολικά ρυπαίνουν περισσότερο από τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα…