Ο Εθνικός Φορέας Αεροδιαστημικής των ΗΠΑ παρουσίασε 10 αφίσες, οι οποίες στοχεύουν στην διαφήμιση του τουρισμού στο διάστημα, εντυπωσιάζοντας με το μοτίβο που έχει επιλεχθεί για κάθε πλανήτη, με τα έντονα χρώματα και την ιδιαίτερη τεχνοτροπία, καθώς και με τα έξυπνα σλόγκαν που τις συνοδεύουν.
Η NASA καλεί τους επίδοξους, μελλοντικούς ταξιδιώτες του Διαστήματος να φανταστούν από τώρα πως θα ήταν μια βόλτα τους στον Άρη ή στην Αφροδίτη, καθώς και να ονειρευτούν μια «κρουαζιέρα»-περιοδεία σε Δια, Κρόνο, Ουρανό και Ποσειδώνα.
Η σειρά των πόστερ αυτών με την ονομασία «Εικόνες από το Μέλλον» (Visions of the Future) σχεδιάστηκαν από το «Εργαστήρι Αεριώθησης» (Jet Propulsion Laboratory) και βασίστηκε πάνω στο αρχικό εγχείρημα της NASA, την σειρά «Γραφείο Εξωπλανητικών ταξιδιών» (Exoplanet Travel Bureau) που παρουσιάστηκε το 2015.
Εντυπωσιακή και η αφίσα για το «σπίτι» μας, την Γη, η οποία μας ενημερώνει ότι «πουθενά σαν το σπίτι σου» και επισημαίνει ότι είναι η όαση «όπου ο αέρας είναι δωρεάν και η αναπνοή εύκολη».
Ιδιαίτερα έξυπνα και τα ανάλογα πόστερ για την «Ευρώπη», το φεγγάρι του Δια, καθώς και για τον πλανήτη «51 Pegasi b», την πρώτη εξωπλανητική ανακάλυψη.
Η NASA αιτήθηκε την Τρίτη με συνέντευξη τύπου του επικεφαλής της, Τσαρλς Μπόλντεν, προϋπολογισμό ύψους 19 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το 2017, κατά κάτι λιγότερα από τα 19,3 που η Αμερικανική Κυβέρνηση διέθεσε για το 2016.