16 Μαρτίου 2016

Agapiti Alexi

Agapiti Alexi,

Ego Eskimoi irta Idomeni mazi me Afgani, otan Tasia ipe metanasti liazete platia ke istera fevgi horis kseri pou. Skeftika efkolo erti Lesvi, kseri swimming kalo, ke meta Pireo ke sinora Makedonia me three katstarika yellow cab mazi ala pente ...

sans papiers afou Tasia den kseri me piasi.

            Tora vriskete sto laspi, ala  antexi, epidi pio zesti apo Laponia. Lipame kakomira Marokini ke Algerino pou ine mavro apo ilio.    

            Esi telis pao stratopedo ke se empistefto. Pos empitefto omos? Edo osi elinos diavasan dilosi sou gelai. Mou edose entiposi den empistevonte protipourgo tous me psemata pou lei. Ego ti teli kani tora?  Pion pistepsi?  Esi or elinos pou gelane mazi sou? Eskimoi ime den ime malaka.

Petro Kougaknag, edo meni

http://makpress.blogspot.com/2016/03/agapiti-alexi.html