08 Μαρτίου 2016

Σαββίδης για Μποροβήλο: Δεν μπορούν να διαχειρίζονται τα χρήματά μου υπόδικοι-Μελισσανίδης: Εξω οι… Φιλιππινέζες από το ποδόσφαιρο!

Κατά τη διάρκεια της έντασης και των διαλόγων μεταξύ των πλευρών του ΠΑΟΚ και του Ολυμπιακού, ο Ιβάν Σαββίδης δεν θα μπορούσε παρά να μην στραφεί και εναντίον του προέδρου της Super League, Γιώργου Μποροβήλου.

«Δεν μπορεί ο κ. Μποροβήλος να διαχειρίζεται το ελληνικό ποδόσφαιρο. Έχω βάλει φέτος 14 εκ. ευρώ και 70 εκ. συνολικά στην πενταετία μου. Δεν μπορεί να διαχειρίζεται τα χρήματά μου ένας υπόδικος. Κοιτάξτε κάτι (σ.σ. απευθυνόμενος στην πλευρά του Ολυμπιακού). Ο πρώτος που πλήττεται από αυτή την κατάσταση είναι ο Ολυμπιακός, γιατί τώρα θα αναγκαστεί να παίξει προκριματικά και αυτό είναι κάτι που προφανώς δεν το είχατε σκεφτεί όταν φέρνατε το ποδόσφαιρο σε αυτό το σημείο. Το πρόβλημα είναι επίσης και οι δημοσιογράφοι και οι στρατοί που έχουν ορισμένοι από τους ανθρώπους που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Να σας πω και κάτι άλλο; Με κατηγορήσατε ότι δεν είμαι Έλληνας. Εγώ λοιπόν θα δηλώνω Ρώσος, θα δηλώνω Πόντιος, γιατί κάποιοι είχαν το θράσος να μου πουν ότι είμαι ξένος», ανάφερε ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ, όπως αποκάλυψε ο ΣΠΟΡ FM.

Επιπλέον, ο Ιβάν Σαββιδης έκανε και μια πρόταση-τομή για τη διαιτησία: «Να βγάλουμε εμείς μισθό στους διαιτητές και να τους πληρώνουμε εμείς. Να τους δίνουμε και μπόνους ανά παιχνίδι και να τους κάνουμε όσο ανεξάρτητους γίνεται. Τόση ώρα που είμαστε εδώ όμως έχω καταλάβει ότι δεν ήρθαμε για λύσεις. Ο καθένας λέει τα δικά του, δεν ακούω καμία λύση για το ποδόσφαιρο. Θα προσυπέγραφα την τοποθέτηση Κωστούλα (σ.σ. για Μποροβήλο) περί αναγκαιότητας για παραίτηση Μποροβήλου».

Μελισσανίδης: Εξω οι… Φιλιππινέζες από το ποδόσφαιρο!

Την ώρα που ανέβηκαν οι τόνοι ανάμεσα στον Ιβάν Σαββίδη και τους τρεις εκπροσώπους του Ολυμπιακού, παρενέβη ο Δημήτρης Μελισσανίδης με μια ατάκα που έβαλε… φωτιές στην Super League.

Την ώρα, λοιπόν, που ο Ιβάν Σαββίδης είπε προς τον Θόδωρο Γιαννίκο (εκ των αντιπροέδρων της ΠΑΕ Oλυμπιακός): «Εσύ δεν θα μου μιλάς. Εσύ δεν θα μου απευθύνεις το λόγο. Εσύ είσαι υπάλληλος». Στην παρέμβαση Θεοδωρίδη «εγώ να μιλάω; Γιατί εγώ είμαι αντιπρόεδρος», ο κ. Σαββίδης τόνισε πως «Όχι εσύ μπορείς. Δεν είσαι υπάλληλος αλλά δεν είσαι και ιδιοκτήτης. Εγώ θέλω να μιλάω μόνο με ιδιοκτήτες». Τότε ο Διευθυντής Επικοινωνίας του ΟΣΦΠ Κώστας Καραπαπάς φώναξε «Ντροπή!» για να απαντήσει ο Μελισσανίδης «Καλώς τις Φιλιππινέζες» για τους τρεις εκπροσώπους της ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Η τοποθέτηση του Μελισσανίδη: «Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει πίσω από το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Και οι μικροί και οι μεγάλοι. Και οι μικροί μην λέτε ότι δεν ξέρετε. Μην κρυβόσαστε και μην φοβάστε κανέναν. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσεις ας βοηθήσει. Ο Ιβάν έχει δίκιο εμείς πρέπει να δούμε πως θα φτιάξουμε το ποδόσφαιρο. Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς. Να φτιάξουμε μία επιτροπή με τους τέσσερις μεγάλους και δύο εκπροσώπους των μικρών. Αυτή η επιτροπή να πάει στον Κοντονή και να ζητήσουν να φτιάξει η διαιτησία. Αυτοί οι έξι θα αναλάβουν αυτό το καθήκον. Να γίνει μία κοινώς αποδεκτή κατάσταση. Πρέπει να αλλάξει εδώ και τώρα η ΕΠΟ και να ολοκληρωθεί ο θεσμός του κυπέλλου. Και μία ακόμα πρόταση, ο πρωταθλητής πρέπει να δίνει το 40% από την Super League στις μικρές ομάδες για να δυναμώσουν και να φτιάξει το ποδόσφαιρο».

Ενταση με Ολυμπιακό στην Super League

Με μεγάλη ένταση ξεκίνησε η συνάντηση των εκπροσώπων των ομάδων στη Super League, έπειτα από κάλεσμα του προέδρου, Γιώργου Μποροβήλου.

Μέχρι και πριν από λίγο, οι φωνές ήταν πολλές και επικράτησε μια «μάχη» ανάμεσα στον Ιβάν Σαββίδη και τους ανθρώπους του Ολυμπιακού, Σάββα Θεοδωρίδη, Θοδωρή Γιαννίκο και Κώστα Καραπαπά! Ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ έκανε φραστική επίθεση στους «ερυθρόλευκους», οι τελευταίοι απάντησαν και μάλιστα απείλησαν με αποχώρηση από τη συνάντηση, κάτι το οποίο, όμως, δεν έγινε ποτέ...

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η πλευρά των Πειραιωτών αποφάσισε να αποχωρήσει όταν ο ιδιοκτήτης του ΠΑΟΚ τόνισε προς τον κ. Γιαννίκο: «Εσύ είσαι υπάλληλος και δεν θα μου μιλας. Εγώ μιλάω μόνο με ιδιοκτήτες. Εσύ είσαι υπάλληλος»! Στην παρέμβαση Θεοδωρίδη «εγώ να μιλάω; Γιατί εγώ είμαι αντιπρόεδρος», ο κ. Σαββίδης τόνισε πως «Όχι εσύ μπορείς. Δεν είσαι υπάλληλος αλλά δεν είσαι και ιδιοκτήτης. Εγώ θέλω να μιλάω μόνο με ιδιοκτήτες».

Σε άλλη στιγμή έντασης, πρωταγωνιστής ήταν ο Σάββας Θεοδωρίδης, ο οποίος είχε έντονο διάλογο τόσο με τον Γιώργο Σπανό, όσο και με τον Φώτη Κωστούλα. Ο πρόεδρος του Ατρομήτου εξέφρασε τα παράπονά του για τη διακοπή του… Κυπέλλου, τονίζοντας: «Τι πράγματα είναι αυτά; Πως γίνεται λόγω των τεσσάρων να την πληρώνουν κι άλλοι και στην προκειμένη περίπτωση ο Ατρόμητος; Ακυρώνεται ένας θεσμός και την πληρώνουμε εμείς ενώ δεν έχουμε δημιουργήσει τα προβλήματα. Φταίνε οι τέσσερις μεγάλοι…». Εκείνη τη στιγμή, ο Σάββας Θεοδωρίδης έξαλλος διέκοψε τον πρόεδρο του Ατρομήτου, για να φωνάξει τα εξής: «Τι λες; Ποιοι είναι αυτοί οι 4 να μας πεις. Σταματήστε τις αοριστολογίες και τις γενικεύσεις και μιλήστε συγκεκριμένα. Είναι απαράδεκτο αυτό που κάνεις».

Θέμα Μποροβήλου έθεσε ο Κωστούλας

Ακολούθως, ο κ. Κωστούλας έκανε και την πιο ουσιαστική τοποθέτηση, λέγοντας: «Κακώς μαζευτήκαμε εδώ. Δεν υπάρχει λόγος, γιατί δεν υπάρχει και ατζέντα. Εδώ ο καθένας λέει τα δικά του. Ποιο Κύπελλο; Δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει ατζέντα». Στη συνέχεια, ο «ισχυρός άνδρας» του Παναιτωλικού έθεσε θέμα Μποροβήλου, λέγοντας: «Υπάρχει μια εκκρεμότητα με τον κ. Μποροβήλο, ο οποίος είναι υπόδικος. Κάτι πρέπει να γίνει». Ο κ. Θεοδωρίδης ενοχλήθηκε ξανά και… προστάτευσε με τον λόγο του τον πρόεδρο της Λίγκας: «Είναι απαράδεκτα αυτά που λες. Να σταματήσουν οι υπαινιγμοί για τον κ. Μποροβήλο. Σε κάθε περίπτωση υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας και τα δικαστήρια θα κρίνουν». Ο κ. Κωστούλας απάντησε, λέγοντας: «Εγώ λέω ότι θα έπρεπε να είχε παραιτηθεί για λόγους ευθιξίας και για να προστατεύσει το προϊόν. Δείτε τώρα τι ζούμε…». Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε ο κ. Κομπότης, που παρά την ποινή για μη ενασχόληση με το ποδόσφαιρο, ήταν στη Λίγκα. Ο ιδιοκτήτης του Λεβαδειακού υποστήριξε ότι θα πρέπει αυτά να αφεθούν και άπαντες να δουν μπροστά, με κυρίαρχο θέμα τα τηλεοπτικά.