16 Απριλίου 2016

Ανέκδοτο... κολοσσός

Η δασκάλα λέει στα παιδάκια, ότι στο σημερινό μάθημα θα μάθουν τι σημαίνει "κολοσσός".

-Μήπως κανένα παιδάκι ξέρει τι θα πει "κολοσσός";
Δύσκολη η ερώτηση, 3 παιδάκια σηκώνουν το χέρι όμως: η Αννούλα, ο Γιαννάκης και .....ο κλασικός Τοτός.

Οπότε λέει η δασκάλα: -πες μας Αννούλα.

ΑΝΝΟΥΛΑ: Ο μπαμπάς μου χθες έβλεπε στην τηλεόραση τον κύριο Λεβέντη και είπε "πω, πω, αυτός ήταν κολοσσός της πολιτικής"

-Μπράβο Αννούλα, εσύ Γιαννάκη;

ΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Ο μπαμπάς μου χθες έβλεπε τη Μπαρτσελόνα και έλεγε "πω, πω, κολοσσός ο Μέσι"

-Μπράβο Γιαννάκη, εσύ Τοτέ;

ΤΟΤΟΣ: Ο μπαμπάς μου με πήγε χθες στα Goody's , έφαγα ένα χάμπουργκερ και πόνεσε η κοιλιά μου. Τότε ο μπαμπάς μου, είπε:  Ε, τι περιμένεις μ΄αυτές τις κωλοσώς που βάζουν;

http://makpress.blogspot.com/2016/04/anekdoto.html