20 Ιουνίου 2016

ΔΕΙΞΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΖΜΙΚΟ... ΒΡΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ! Δήμητρα Ματσούκα: Ο Τσίπρας με ενέπνευσε να πιστέψω

Εμπνευση για κινητοποίηση ήταν ο Αλέξης Τσίπρας για την Δήμητρα Ματσούκα, όπως αποκαλύπτει σε συνέντευξή της.

Η ηθοποιός, που ετοιμάζεται για την περιοδεία της με την παράσταση «Συρανό ντε Μπερζεράκ», μίλησε στο περιοδικό Secret για τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος της είναι συμπαθής.

«Ο Αλέξης Τσίπρας ήταν ο μοναδικός που με ενέπνευσε μετά από πολλά χρόνια να κινητοποιηθώ και να πιστέψω. Δεν είναι ότι απογοητεύτηκα και βρήκα κάτι άλλο. Δεν έχω βρει τίποτα προς το παρόν στο οποίο να θέλω να επενδύσω με την πίστη μου. Δεν ξέρω τι έφταιξε, πάντως παρατηρώ πως ακόμη και στον δικό μου χώρο, του πολιτισμού, συμβαίνουν μικροπολιτικές», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Ο Αλέξης Τσίπρας συνεχίζει να μου είναι συμπαθής για κάποιο λόγο. Ίσως γιατί έχω ανάγκη να πιστέψω πως ένας άνθρωπος σε αυτήν την ηλικία είναι μια καινούρια φωνή, είναι το νέο το φρέσκο. Καταλαβαίνω ότι βρέθηκε στην πιο δύσκολη στιγμή να κυβερνήσει, αλλά το ήξερε», πρόσθεσε.

Σχετικά με το θέμα του γάμου η Δήμητρα Ματοσύκα υποστήριξε πως θέλει να παντρευτεί αν «προκύψει ο μεγάλος έρωτας».

Ο γάμος «δεν ήταν ποτέ διακαής μου πόθος. Αν ήταν, κάποιος θα είχε βρεθεί και για εμένα», είπε.

Παράλληλα, παραδέχτηκε πως θα συγχωρούσε την απιστία, τονίζοντας πως «είμαι συμφιλιωμένη με αυτό. Μπορεί να συμβεί στις καλύτερες οικογένειες», ενώ ανέφερε πως δεν αποτελεί και το πρότυπο συντρόφου που μαγειρεύει και περιποιείται τον άνδρα της.