03 Ιουλίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ-ΓΕΛΑΝΕ ΤΟΤΙ-ΝΤΕΛΠΙΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΣΟΥΡΓΕΛΟ! Πελέ: Δεν ήθελα να φανώ ασεβής στον Νόιερ

Ο Πελέ την ώρα που πλησίαζε το σημείο για να εκτελέσει πέναλτι έκανε... περίεργες κινήσεις προς τον Νόιερ.

Δείχνοντάς του με χαρακτηριστικές κινήσεις του χεριού του ότι θα κάνει λόμπα, αλλά έστειλε την μπάλα…
πολύ άουτ, ο Γκρατσιάνο Πελέ δήλωσε πως το μόνο που ήθελε ήταν να κάνει τον Γερμανό γκολκίπερ να μείνει ακίνητος!

«Είμαι στενοχωρημένος και ζητάω συγγνώμη από τους Ιταλούς. Εάν είχα σκοράρει, θα γινόμουν φαινόμενο, αλλά αντίθετα... Στενοχωριέμαι για όλους, αλλά δεν πρέπει να λέγεται πως ήθελα να προκαλέσω τον Νόιερ. Απλούστατα, έκανα τη συγκεκριμένη κίνηση με το χέρι μου, γιατί ήθελα να τον αναγκάσω να μείνει στο κέντρο της εστίας του και να μην κουνηθεί», είπε ο Ιταλός επιθετικός και συμπλήρωσε «Ήθελα να παραπλανήσω τον τερματοφύλακα της Γερμανίας, δεν ήταν ότι έδειξα ασέβεια απέναντί του. Είδα ότι αναπηδούσε και κινούταν πριν από κάθε εκτέλεση και όταν βουτούσε σε γωνίες φαινόταν ότι πετούσε. Μιμούμενος αυτή την κίνηση, προσπάθησα να τον κρατήσω στη θέση του», συμπλήρωσε ο Πελέ με δηλώσεις του στο ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων "Ansa" και πρόσθεσε: «Στο τέλος του αγώνα ο Νόιερ ήρθε για να μου δώσει συγχαρητήρια. Ουδείς είπε ότι ήθελα να κάνω τον καυχησιάρη. Λυπάμαι πολύ για ό,τι έγινε και να φανταστείτε πως στις προπονήσεις τόσο εγώ όσο και ο Τζάτζα ήμασταν εύστοχοι από το σημείο του πέναλτι. Το γεγονός είναι πως στο Μπορντό προσπάθησα να κάνω ένα σουτ μακριά από το κέντρο της εστίας, αλλά πήγε πολύ πιο μακριά... Ήρθα σε αυτό το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα χωρίς να είμαι κάποιος και θα συνεχίσω να μην είμαι κάποιος».

Δείτε το χιουμοριστικό βίντεο για την κίνηση του Πελέ με Ντελ Πιέρο-Τότι να γελάνε: