20 Ιουλίου 2016

«Παράθυρο» για δημοψήφισμα από το Μαξίμου

​Ένας ευφυής 17χρονος από τη Θεσσαλονίκη, ο Ραφαήλ Τσιάμης,  επέστρεψε από τη 57η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα Νέων στο Χονγκ Κονγκ, με το χάλκινο μετάλλιο στη βαλίτσα του κάνοντάς μας υπερήφανους!

Η σπουδαία διάκριση του άξιου απογόνου του Ευκλείδη και του Αρχιμήδη συγκινεί και έρχεται να μας θυμίσει ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα για την Ελλάδα της κρίσης και της κατάρρευσης.

"Αισθάνομαι πολύ ευτυχισμένος  και για το γεγονός ότι κατάφερα να κάνω περήφανη τη χώρα μου και επειδή θεωρώ ότι ανταμοίφθηκαν οι κόποι μου" λέει ο ίδιος.

Η διάκριση του Ραφαήλ στα μαθηματικά ήταν μοιραία καθώς από πολύ μικρός τα λάτρεψε.

"Μπορώ να θυμηθώ ότι οι γονείς μου, ο παππούς μου και η γιαγιά μου με είχαν σε μικρή ηλικία ωθήσει να ασχοληθώ με τα μαθηματικά μέσω του παιχνιδιού και έτσι τα αγάπησα" τονίζει.

Για να  φθάσει στη σημαντική αυτή διάκριση οι θυσίες ήταν μεγάλες, η αγάπη του όμως για τη γεωμετρία και η ωριμοτητά του είναι ακόμα μεγαλύτερες.

Όσο για τα επαγγελματικά  όνειρα και το μέλλον του χαρισματικού νέου από τη Θεσσαλονίκη; "Ίσως ασχοληθώ με την έρευνα, ίσως κάνω κάτι σχετικό με οικονομικά που να συνδυάζει και τα μαθηματικά ... σίγουρα θα ήθελα να υπάρχουν τα μαθηματικά σε ό,τι κάνω".

Σίγουρο είναι επίσης και ότι τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου όπως το ΜΙΤ και το Harvard, θα ήθελαν να εντάξουν έναν τέτοιο χαρισματικό νέο στην ομάδα των φοιτητών τους!