Στους ταξιδιώτες της «τελευταίας στιγμής», αξιοποιώντας τις πρώτες εβδομάδες του φθινοπώρου για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύει η διαδικτυακή καμπάνια που υλοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).
Με τίτλο «Now is the time» η καμπάνια και ο διαγωνισμός που «τρέχει» μαζί της - με έπαθλα τρία δωρεάν ταξίδια δύο ατόμων στην Ελλάδα - ξεκίνησε στις 22 Αυγούστου και θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τις 23 Σεπτεμβρίου.
«Για την επιλογή και τον σχεδιασμό των δράσεων της καμπάνιας, σταθμίστηκαν τα μηνύματα που έχουμε για τις τάσεις που επικρατούν σε κάθε χώρα ξεχωριστά, με βάση τόσο τις πολιτικοοικονομικές συγκυρίες όσο και τη δυναμική που παρουσιάζουν οι αγορές. Βασίστηκε δε πρωτίστως στα συναισθήματα που προκαλούν οι Ελληνικοί προορισμοί στους επισκέπτες τους, στοχεύοντας πάντα στην περαιτέρω ενδυνάμωση του φθινοπωρινού τουρισμού σε όλη την Ελλάδα», σημειώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.
Με τίτλο «Now is the time» η καμπάνια και ο διαγωνισμός που «τρέχει» μαζί της - με έπαθλα τρία δωρεάν ταξίδια δύο ατόμων στην Ελλάδα - ξεκίνησε στις 22 Αυγούστου και θα βρίσκεται στον αέρα μέχρι και τις 23 Σεπτεμβρίου.
«Για την επιλογή και τον σχεδιασμό των δράσεων της καμπάνιας, σταθμίστηκαν τα μηνύματα που έχουμε για τις τάσεις που επικρατούν σε κάθε χώρα ξεχωριστά, με βάση τόσο τις πολιτικοοικονομικές συγκυρίες όσο και τη δυναμική που παρουσιάζουν οι αγορές. Βασίστηκε δε πρωτίστως στα συναισθήματα που προκαλούν οι Ελληνικοί προορισμοί στους επισκέπτες τους, στοχεύοντας πάντα στην περαιτέρω ενδυνάμωση του φθινοπωρινού τουρισμού σε όλη την Ελλάδα», σημειώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.