10 Νοεμβρίου 2016

Νέα Διόδια σχεδόν μέσα στην Αττική βάζει ο Σπίρτζης για...αρραβώνα στο νέο Εθνικό Εργολάβο με κουμπάρο τον Καλογρίτσα. Ολος ο νέος έρωτας



Ο Έρωτας είναι  συναίσθημα καταλυτικό . Φωλιάζει στις καρδιές των ανθρώπων και σπάει «συμβατικές»  συμπεριφορές , όρους και όρια. Ο Έρωτας δεν κρύβεται. Θέλει να φανερώνεται και όσοι τον αισθάνονται θέλουν να τον δείχνουν και να τον χαίρονται.
Έτσι κι ο Υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης δεν κρύβει τον ερώτα  του με το νέο Εθνικό Εργολάβο Γιώργο Περιστέρη της ΤΕΡΝΑ.
Από την ώρα που στέγνωσαν τα δάκρυα στα μάτια του Υπουργού,  για την υπογραφή της Σύμβασης Παραχώρησης των 14 αεροδρομίων στους Γερμανούς,  η μελαγχολία είχε φωλιάσει στην τρυφερή καρδιά του.  Οι συνεργάτες του στο Υπουργείο, ανήσυχοι τον έβλεπαν και  σχολίαζαν ότι είναι η σκιά του παλαιού αγωνιστικού κι αγέρωχου εαυτού του, που τον Ιούλιο του 2015 ξήλωνε τις προστατευτικές μπάρες από την Εθνική Οδό στο ύψος της Θήβας για την ελεύθερη διέλευση των πολιτών της Βοιωτίας στη ΝΕΑ ΟΔΟ της ΤΕΡΝΑ απειλώντας το μεγαλοεργολάβο Γιώργο Περιστέρη. «Εμείς όταν λέμε ότι είμαστε δίπλα στον κόσμο και ασχολούμαστε με τα προβλήματα του το εννοούμε. Δυστυχώς αυτό δεν το έχουν καταλάβει και πρόσωπα μέσα στον κρατικό μηχανισμό. Θα το καταλάβουν όμως σήμερα», είχε δηλώσει τότε ο Σπίρτζης


Αλλά όχι πια. Το φως και το χαμόγελο είχε γυρίσει στο πρόσωπο του. Γοητευμένη η καρδιά του πάλλονταν πάλι μετά τη γνωριμία του και τη σχέση που ανέπτυξε με τη ΤΕΡΝΑ
Δεν ήταν μόνο ότι η ΤΕΡΝΑ υπέβαλλε τη ΜΙΑ και ΜΟΝΗ προσφορά για το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης,  που θα «κράταγε το μεγάλο αυτό έργο σε Ελληνικά χέρια» όπως δήλωναν με καμάρι οι συνεργάτες του Υπουργού στα στελέχη του Υπουργείου, προκαταβάλλοντας την αρτιότητα του φακέλου και της προσφοράς πριν καν αυτή ανοίξει.
Είναι και τα νέα διόδια που θα μπουν στον Άγιο Στέφανο για να χρηματοδοτήσουν τους αυτοκινητοδρόμους του Γ. Περιστέρη. Τι κι αν από την πλευρά του, το υπουργείο Υποδομών, δια στόματος  Χρίστου Σπίρτζη έχει δηλώσει ότι η έναρξη λειτουργίας των σταθμών Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου μετατίθεται για το τέλος του 2018. Το αίτημα για την περιβαλλοντική αδειοδότηση των σταθμών έχει ήδη κατατεθεί κι ο χρόνος έχει αρχίσει ήδη να τρέχει.
Αλλά δεν θα είναι αυτό το τελευταίο πρελούδιο στη σχέση που φουντώνει στα μπετά.
Στελέχη του Υπουργείου με γνώση του παρασκηνίου λένε (με ζήλια για το βαθύ αίσθημα  που οι ίδιοι δεν διανοούνται ότι μπορεί ποτέ να ζήσουν) ότι η κατάληξη του έρωτα θα είναι η ετοιμαζόμενη απ ευθείας ανάθεση για το τμήμα του Ε65 που είχε παρακρατηθεί ως Δημόσιο Εργο και λόγω έλλειψης πόρων θα καταλήξει κι αυτό στην ΤΕΡΝΑ
Κι εκεί θα προκύψει κι η ευτυχής κατάληξη . ΓΑΜΟΣ.

Με καλεσμένο στην εργολαβία και κουμπάρο τον Καλογρίτσα?

«Εμείς όταν λέμε οτι είμαστε δίπλα στον κόσμο και ασχολούμαστε με τσ προβήματά του το εννοούμε. Έχουμε ξεκινήσει διαδικασίες διαπραγμάτευσης με τις εταιρείες για να δοθεί οριστική λύση και στις τοπικές κοινωνίες προκειμένου να εξορθολογηστούν οι συμβάσεις με τις εταιρείες παραχώρησης. Δυστυχώς αυτό δεν το έχουν καταλάβει και πρόσωπα μέσα στον κρατικό μηχανισμό. Θα το καταλάβουν όμως σήμερα

Χ. Σπίρτζης. Ιούλιος 08, 2015