03 Νοεμβρίου 2016

ΠΕΣ ΤΑ! ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΓΕΙ ΑΚΗΣ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ! Κοτσακάς: Στήριξα Άκη για να μη βγει Σιμήτης και η εξέλιξη με δικαίωσε

Για τα όσα ακούγονται για τον ίδιο και τη σχέση του με τον καταδικασθέντα για «ξέπλυμα μαύρου χρήματος» και μίζες Άκη Τσοχατζόπουλο κλήθηκε να μιλήσει στο ραδιόφωνο Action 104,6 το μέλος του ΣΥΡΙΖΑ και άλλοτε μέλος του ΠΑΣΟΚ Αντώνης Κοτσακάς.

Όπως είπε «εγώ δεν είχα ποτέ συνάφεια στις υπουργικές ή στις όποιες άλλες δραστηριότητες του, η μόνη συνάφεια που είχα ήταν ότι εκείνος ήταν εκλεγμένος γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής και εγώ εκλεγμένος γραμματέας του οργανωτικού τα δύσκολα χρόνια του ’90».

«Ναι το 1996 στήριξα την υποψηφιότητά του όπως και το 50% του ΠΑΣΟΚ γιατί ήξερα που θα πήγαιναν τα πράγματα και η εξέλιξη της διακυβέρνησης Σημίτη με δικαιώνει» πρόσθεσε ο κ. Κοτσακάς ο οποίος επισήμανε επίσης ότι «με τον Άκη συνεργάστηκε το 50% των στελεχών του ΠΑΣΟΚ και αρκετοί από αυτούς βρίσκονται σήμερα στα ηγετικά κλιμάκια του ΠΑΣΟΚ».

Όσον αφορά στη θέση του ως επικεφαλής του πολιτικού σχεδιασμού στον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «εγώ δεν έχω πρόβλημα με τον ΣΥΡΙΖΑ, με έχουν αποδεχθεί οι σύντροφοί μου. Προσέγγισα τον ΣΥΡΙΖΑ το 2010 και έχω συμβάλει στο μέτρο των δυνατοτήτων μου σε αυτό που έχει γίνει».

http://thecaller.gr/politiki/to-pezi-kinezos-o-kotsakas-den-imoun-sinergatis-aki-tsoxatzopoulou/