16 Νοεμβρίου 2016

Πολύ πιο μπροστά απο τη Θώδη ο ΛεΠα: 'Εχω τραγουδήσει για τον Τραμπ

Ο δημοφιλής τραγουδιστής μιλάει για το νέο του βίντεο κλιπ, έχοντας στο πλευρό του την 17χρονη Κώννα που πρωταγωνίστησε σε αυτό, τη γνωριμία του με τον Ντόναλντ Τραμπ και την τρέλα που είχε με τα πανάκριβα ρούχα

Φορώντας ένα κόκκινο κοστούμι, εμφανίστηκε ο Λευτέρης Πανταζής στο πλατό του «Όλα Ξεκόλλα», λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης. «Δίνει θετική ενέργεια το κόκκινο!», είπε ο δημοφιλής τραγουδιστής στη Δούκισσα και στον Θέμο.

Στο πλευρό του είχε την 17χρονη Κώννα, που πρωταγωνίστησε στο τελευταίο του βίντεο κλιπ για το τραγούδι «Ελεύθερος και Ωραίος». Την Κώννα τη γνώρισε σε εμφάνιση του στην Κρήτη. «Βλέπω τον άγγελο ξαφνικά μπροστά μου και της λέω: ''Εσύ τι κάνεις παιδί μου;''», είπε ο Λευτέρης Πανταζής στο «Όλα Ξεκόλλα».

Η Κώννα θυμάται την συνάντησή τους: «Εγώ πήγα να ζητήσω ένα αυτόγραφο. Μου είπε να πλησιάσω. Στην αρχή ξαφνιάστηκα και δεν κατάλαβα ότι το έλεγε σε μένα. Μετά μου είπε να κλείσουμε κάποια δουλειά».

Σκέφτεται να ασχοληθεί με τον καλλιτεχνικό χώρο; «Εγώ ήθελα να σπουδάσω διαιτολογία. Μετά πήγα στα Miss Κρήτη, στα καλλιστεία. Φέτος είμαι πάλι στα καλλιστεία. Είναι στις 10 Δεκεμβρίου. Πέρυσι δεν πήραμε θέση!», απάντησε η Κώννα.

«Πώς χάθηκα στην Ικαρία»

Ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε για την περιπέτεια που έζησε όταν χάθηκε στην Ικαρία, όπου είχε πάει για να γυρίσει ένα βίντεο κλιπ. «Εκεί γίνονται πολλά πανηγύρια στα βουνά! Πάμε λοιπόν σε ένα πανηγύρι και είχε πεθάνει μία κυρία και δεν είχε κόσμο. Πάμε λοιπόν σε ένα άλλο πανηγύρι που θα είχε κόσμο. Πάμε, οδηγούσαμε 2.5 ώρες και χαθήκαμε! Βράδιασε κιόλας. Χαθήκαμε πάνω στα βουνά. Ούτε κινητό δεν έπιανε. Ο Θεός, ο γκρεμός και  εμείς ήμαστε! Και σταματάμε και περίμενουμε και έρχεται ένα φορτηγάκι. Και μου λέει ο οδηγός: ''Είσαι ο Πανταζής; Δεν το πιστεύω», είπε ο τραγουδιστής.

«'Εχω τραγουδήσει για τον Τραμπ»

Για την προσωπική του γνωριμία με τον Ντόλαλντ Τραμπ, μίλησε ο Λευτέρης Πανταζής. «Τον Τραμπ τον ξέρω! Έχω τραγουδήσει τέσσερις φορές στο Ταζ Μαχάλ στο καζίνο του. Και τον έχω γνωρίσει. Έχει τώρα δεκαπέντε χρόνια. Τα καζίνο αυτά ήταν λίγο πιο έξω από τη Νέα Υόρκη...Εγώ τον πέτυχα στα καλά του. Ήταν τότε με τη γυναίκα του την Ιβάνα. Όταν έμενα στο ξενοδοχείο του στο Plaza. Επειδή είχε έρθει ο μεγαλύτερος Έλληνας σταρ τότε, είχαν την ελληνική σημαία!»

Είχαν μιλήσει; «Ναι! Φαινόταν ότι ήταν γερό σκαρί!», απάντησε.

Πλήρωσε ο Τραμπ; «Κύριος! Και του αρέσουν πολύ και οι γυναίκες. Αυτός, ο Μπερλουσκόνι και ο Λεπά», απάντησε.

«'Εχω δώσει εκατομμύρια για ρούχα»

«'Εχω τρέλα με τα ρούχα», παραδέχτηκε ο Λευτέρης Πανταζής στο «Όλα Ξεκόλλα». «Εγώ ψώνιζα πολλά εκατομμύρια σε ρούχα.Την εποχή του Διογένης Παλλάς. Δεν το έχω μετανιώσει. Αυτή ήταν η διαφορά. Για πέντε ή έξι χρόνια ήμουν ο πιο καλοντυμένος τραγουδιστής», είπε ο Λευτέρης Πανταζής.