Ο Dennis, ουσιαστικά επικεφαλής της McLaren από το 1980, μετά από 36 χρόνια τίθεται σε υποχρεωτική αργία ως τον Ιανουάριο που λήγει το συμβόλαιο του, σύμφωνα με απόφαση των μετόχων.
Την προηγούμενη εβδομάδα ο Dennis απευθύνθηκε στο ανώτατο ειδικό δικαστήριο και προσπάθησε να μπλοκάρει την απόφαση αυτή του διοικητικού συμβουλίου, χωρίς επιτυχία. Ο 69χρονος άνδρας παραμένει μέλος των ΔΣ του McLaren Technology Group και της McLaren Automotive, και ένας από τους μεγαλομετόχους των δύο εταιρειών. Οι άλλοι δύο μεγάλοι μέτοχοι είναι ο Mansour Ojjeh και η Mumtalakat, ένας όμιλος επενδυτών από το Bahrain.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν ο Ron Dennis προώθησε ένα σχέδιο εξαγοράς της McLaren από όμιλο Κινέζων επενδυτών, ύψους 1,65 δισεκατομμυρίων στερλίνων και το έφερε στο ΔΣ. Οι άλλοι δύο μεγάλοι μέτοχοι ήταν αντίθετοι και έτσι ξεκίνησαν να πριονίζουν την καρέκλα του Dennis.
Στη δήλωσή του ο Ron Dennis αναφέρει: «Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι οι εκπρόσωποι της TAG και της Mumtalakat πίεσαν το ΔΣ προς την λήψη αυτής της απόφασης που με υποχρεώνει σε αργία, παρότι υπήρξαν ισχυρές φωνές μέσα στην διοίκηση για τις συνέπειες της απόφασης αυτής στην επιχείρηση. Τα στοιχεία στα οποία βασίζεται αυτή η απόφαση είναι πλαστά. Ο τρόπος που διευθύνω την εταιρεία είναι ο ίδιος και είναι αυτός που επέτρεψε στην McLaren να γίνει ένας τεχνολογικός κολοσσός, να κατακτήσει 20 πρωταθλήματα στην F1 και να γίνει μια εταιρεία που βγάζει 850 εκ. στερλίνες το χρόνο.
Στην πορεία των 36 χρόνων έχω συνεργαστεί στενά με εξαιρετικά ταλαντούχους ανθρώπους, στους οποίους θα είμαι πάνα ευγνώμων που συνέβαλαν στο να είναι η McLaren πάντα στην αιχμή της τεχνολογίας. Πλέον μου είναι προφανές ότι τόσο η Mumtalakat όσο και η TAG δεν μοιράζονται το όραμά μου για την McLaren. Η πρώτη μου έγνοια παραμένει το καλό της εταιρείας και των 3.500 εργαζομένων. Θα συνεχίσω με την μετοχική μου ιδιότητα και από την θέση μου στο ΔΣ να διασφαλίζω τα συμφέροντα της McLaren».
Με την ανακοίνωση της παραίτησης του από την McLaren ο Ron Dennis ανακοίνωσε ότι προς το τέλος του 2017 και αφού θα έχει λήξει το συμβόλαιό του με την McLaren θα ξεκινήσει μια νέα επιχειρηματική δραστηριότητα, ιδρύοντας έναν νέο όμιλο υψηλής τεχνολογίας.