18 Ιανουαρίου 2017

Ο Μέσι βάζει τέλος στα σενάρια - «Μένω στην Μπαρτσελόνα για όσο με θέλουν»

Το δημοσίευμα της «Sun» που μιλούσε για τη μυθική πρόταση της Μάντσεστερ Σίτι προς την Μπαρτσελόνα για την απόκτηση του Λιονέλ Μέσι, ήρθε να διαψεύσει ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής.

Ο Αργεντινός σούπερ σταρ δεσμεύεται με συμβόλαιο έως το 2018 με την Μπαρτσελόνα, η οποία ωστόσο δεν έχει κινήσει ακόμα τις διαδικασίες για την επέκταση της συνεργασίας της με τον παίκτη.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, αρκετές ομάδες να εκφράσουν το ενδιαφέρον τους για την απόκτηση του Μέσι, με τελευταία να μπαίνει στο χορό, η Σίτι.

Το δημοσίευμα της «Sun» ανέφερε πως οι citizens ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν έως και 120 εκατομμύρια ευρώ στην Μπαρτσελόνα, προσφέροντας συμβόλαιο 900.000 ευρώ εβδομαδιαίως στον παίκτη.

Ωστόσο ο Μέσι θέλησε να ξεκαθαρίσει μια καλή τα πράγματα, τουλάχιστον όσον αφορά την πλευρά του.

«Όσο με θέλει η Μπαρτσελόνα και μου το δείχνει, εγώ θα μένω εδώ.Το έχω ξαναπεί ότι μου έχει δώσει τα πάντα αυτός ο σύλλογος και για να το ανταποδώσω, όσο το θέλουν, θα είμαι κομμάτι αυτής της ομάδας», ανέφερε  χαρακτηριστικά στο περιοδικό «Coach».