Τα ερωτήματα είναι πολλά. Ηταν φθαρμένα τα ελαστικά, υπήρξε αστοχία υλικού, ήταν μεγάλης ηλικίας, τα είχε μόνιμα το αυτοκίνητο ή τα άλλαξε ο οδηγός λίγο πριν το ταξίδι, καθώς θα πήγαινε στα χιόνια και ήθελε να έχει χιονολάστιχα, ήταν διαφορετικής χρονολογίας τα εμπρός από τα πίσω ελαστικά -έχουν βρεθεί λάστικα του 20036 και 2007-; Αυτά είναι μερικά μόνο από τα ερωτήματα στα οποία προσπαθούν τα στελέχη της Τροχαίας να δώσουν απάντηση.
Βρέθηκε και ελαστικό του 2007
Ηδη στο μικροσκόπιο των ειδικών έχει μπει ένα κατεστραμμένο ελαστικό που βρέθηκε στο σημείο του φονικού τροχαίου και στελέχη της Τροχαίας εκτιμούν ότι μπορεί να ήταν ένα από τέσσερα της Porsche. Ενδεχομένως αναφέρουν να πρόκειται για ένα από τα πίσω λάστιχα. Μάλιστα οι ειδικοί αναζητούν το πίσω δεξιά ελαστικό, καθώς υπάρχουν ενδείξεις -από το βίντεο που κατέγραψε το τροχαίο- ότι από αστοχία υλικού αλλά και λόγω ηλικίας το ελαστικό κλάταρε. Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr το συγκεκριμένο ελαστικό είναι κατασκευής Ιουνίου 2007.
Αναζητούν απαντήσεις και από το ελαστικό του 2006
Στο μεταξύ οι πραγματογνώμονες που ορίστηκαν θα διαπιστώσουν –μεταξύ άλλων- αν το ελαστικό χιονιού του 2006, που βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος, ανήκε στη μοιραία Porsche. Αξιωματικοί της Τροχαίας εκτιμούν ότι όντως ανήκει στο εν λόγω αυτοκίνητο και τονίζουν ότι παρά το ότι ήταν παλιό ήταν σε καλή κατάσταση. Αυτό ίσως να εξηγείται γιατί είτε τα έβαζαν στην Porsche σε περίπτωση κίνησης σε βροχερούς ή χιονισμένους δρόμους, είτε γιατί χρησιμοποιούσαν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μόνο για χειμερινές αποδράσεις.
Πιθανολογείται ότι η ταχύτητα οδήγησε σε κλατάρισμα ή σε φωτιά του ελαστικού, κάτι το οποίο όμως δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί τουλάχιστον προς το παρόν. Πολλώ δε μάλλον που δεν υπάρχει κάμερα ή αυτόπτης μάρτυρας τη στιγμή της απώλειας ελέγχου της Porsche.
Πάντως από την Τροχαία δεν γνωρίζουν ακόμα αν ήταν μόνιμα στην Porsche τα χειμερινά ελαστικά ή τα άλλαξαν πριν το ταξίδι, κάτι που είχε τη μοιραία συνέπεια, αφού με τέτοιου είδους ελαστικά είναι απαγορευτικό να αναπτύσσει ο οδηγός μεγάλη ταχύτητα.
Καθώς έχουν βρεθεί ελαστικά δύο διαφορετικών χρονολογιών οι ειδικοί αναφέρουν ότι ενδεχομένως η Porsche να φορούσε στους εμπρόσθιους τροχούς 2 ελαστικά του 2006 και στους πίσω ελαστικά του 2007.
Ηταν μόνιμα στην Porsche τα χειμερινά ελαστικά ή τα άλλαξαν πριν το ταξίδι;
Πιθανολογείται ότι η ταχύτητα οδήγησε σε κλατάρισμα ή σε φωτιά του ελαστικού, κάτι το οποίο όμως δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί τουλάχιστον προς το παρόν. Πολλώ δε μάλλον που δεν υπάρχει κάμερα ή αυτόπτης μάρτυρας τη στιγμή της απώλειας ελέγχου της Porsche.
Πάντως από την Τροχαία δεν γνωρίζουν ακόμα αν ήταν μόνιμα στην Porsche τα χειμερινά ελαστικά ή τα άλλαξαν πριν το ταξίδι, κάτι που είχε τη μοιραία συνέπεια, αφού με τέτοιου είδους ελαστικά είναι απαγορευτικό να αναπτύσσει ο οδηγός μεγάλη ταχύτητα.
Καθώς έχουν βρεθεί ελαστικά δύο διαφορετικών χρονολογιών οι ειδικοί αναφέρουν ότι ενδεχομένως η Porsche να φορούσε στους εμπρόσθιους τροχούς 2 ελαστικά του 2006 και στους πίσω ελαστικά του 2007.
Ηταν μόνιμα στην Porsche τα χειμερινά ελαστικά ή τα άλλαξαν πριν το ταξίδι;
Το μοιραίο αυτοκίνητο φέρεται ότι «φορούσε» χειμερινά ελαστικά, εργοστασιακά της Porsche, δεκαετίας. Ανεξαρτήτως του χρόνου κατασκευής τους, τα εν λόγω ελαστικά έχουν σχεδιαστεί ώστε να αποδίδουν και να αντέχουν σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, ακόμη και κάτω -20 βαθμών, δεν κάνουν όμως για στεγνή άσφαλτο με ταχύτητα άνω των 120 χλμ/ώρα. Οπως λένε ειδικοί, η υπερβολική ταχύτητα που είχε αναπτύξει το όχημα έπαιξε σημαντικό ίσως και καθοριστικό ρόλο στην απώλεια ελέγχου.
iefimerida.gr
iefimerida.gr