16 Μαρτίου 2017

Αυτή είναι η πιο σ@ξι νοσοκόμα του κόσμου -«Με ζηλεύουν γιατί έχω γεμάτη ζωή» [εικόνες]

Η νοσοκόμα Καρίνα Λιν έχει προκαλέσει αίσθηση στο Instagram με τις φωτογραφίες της να είναι κάτι παραπάνω από σ@ξι.
Η Καρίνα από την Ταϊπέι έχει σχεδόν 150.000 ακολούθους, χάρη στις σαγηνευτικές τις φωτογραφίες και τις πόζες της με μπικίνι. Μία από αυτές που τρέλανε τους ακολούθους της ήταν αυτή που πόζαρε με ένα «καυτό» μαύρο μαγιό, γράφοντας ως λεζάντα «Δεν υπάρχουν και πολλά να κάνεις στο ρεπό σου».

«Είμαι νοσοκόμα με πλήρες ωράριο, που κάνει βάρδιες σε νοσοκομείο. Δεν είμαι μοντέλο ή φωτογράφος. Ακόμη περισσότερο δεν βγάζω φωτογραφίες γιατί προσπαθώ να γίνω διάσημη», λέει η Καρίνα, όπως αναφέρει η Daily Mail.


«Είμαι ο εαυτός μου, κάνω πράγματα που με κάνουν χαρούμενη. Δεν νομίζω ότι είμαι κάτι ιδιαίτερο ή εξαιρετικό. Είμαι κάποια που απλά ζει μια συνηθισμένη ζωή», προσθέτει.


Προς όλους εκείνους που τις γράφουν επικριτικά σχόλια, η Καρίνα τους λέει πως «δεν πρέπει να έχετε οποιαδήποτε άποψη για εμένα, επειδή παίρνω σοβαρά τη δουλειά μου και τη ζωή μου. Είστε, μπροστά από τις οθόνες σας, ζηλιάρηδες για τη ζωές των άλλων που έχουν μια πιο γεμάτη ζωή».