02 Μαρτίου 2017

Εθνική οδός Αθηνών - βλακείας. Εγκληματικής.

Μετά το τραγικό δυστύχημα στην Αθηνών - Λαμίας ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μαυραγάνης ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση σκέπτεται να καθιερώσει πρόστιμα για παραβάσεις του ΚΟΚ με εισοδηματικά κριτήρια! Όπως είπε κι ο Αϊνστάιν, η βλακεία είναι ανίκητη! Γιατί αν δεν ήταν δεν θα βρίσκονταν να κυβερνάνε άνθρωποι που δεν έχουν σχέση ούτε με νόμους, ούτε με την πραγματικότητα, ούτε με την κοινή λογική.

Κατ' αρχήν ένας τέτοιος νόμος ή διάταξη είναι εντελώς αντισυνταγματικός, σύμφωνα με το άρθρο 4, που απαιτεί να ισχύει για όλους τους πολίτες η ίδια ποινή για το ίδιο αδίκημα.

Με την καφενειακή συλλογιστική του κ. Μαυραγάνη θα έπρεπε να ισχύουν διαφορετικές ποινές σε όλα τα αδικήματα του αστικού και ποινικού κώδικα, ανάλογα με το εισόδημα του καθενός! Αλλιώς είναι να πληρώνει ο κ. Μαρινάκης για παράδειγμα μια εξαγορά ποινής 1.000 ευρώ και αλλιώς ο κ. Μήτσος!

Όπως καταλαβαίνει και ο τελευταίος καφενόβιος, δεν θα εφαρμοζόταν καμιά ποινή γιατί θα εγειρόταν θέμα εισοδήματος! Ποιανού έτους; Κι αν φέτος ήταν άνεργος; Και με ποια στοιχεία που η μισή Ελλάδα φοροδιαφεύγει; Πώς θα βεβαιωνόταν και πότε το εισόδημα; Οι δηλωμένοι άνεργοι να πλήρωναν; Και με ποια άλλα στοιχεία; Τα ακίνητα μετράνε; Μετράει ο γάιδαρος που λέει κι η διαφήμιση;

Η συζήτηση στερείται κάθε σοβαρότητας και η παμπάλαια σκέψη του νομοθέτη τα είχε πάρει υπ' όψη της όλα πριν καταλήξει: Ίδια ποινή για ίδιο αδίκημα. Αυτό λέγεται ισονομία. Ο νόμος ισχύει διαρκώς μέχρι να αλλάξει. Και δεν επιλέγει εισόδημα σε κανένα κράτος του κόσμου, καπιταλιστικό, κομμουνιστικό, δικτατορικό, θεοκρατικό. Επιλέγει αυστηρότητα ή επιείκεια στα πλαίσια ίδιου ποινολογίου.

Και επειδή κάποιοι άσχετοι εξυπνάκηδες Έλληνες ισχυρίζονται ότι στη Σουηδία ισχύουν εισοδηματικά κριτήρια, τους πληροφορώ ότι η παραβίαση του ορίου ταχύτητας ξεκινάει από 1.500 κορώνες (160 ευρώ) και φτάνει στα 450 ευρώ, ανάλογα με το πού και υπό ποιες συνθήκες έγινε. Και ισχύει για όλους το ίδιο.

Πάμε στην ασχετοσύνη του υφυπουργού σε ό,τι αφορά στο αντικείμενό του. Η Ελλάδα είναι τριτοκοσμική σε επίπεδο οδήγησης και αστυνόμευσης. Έχει 2,5 δρόμους όλους κι όλους με διεθνή κριτήρια και όλοι οι άλλοι είναι καρμανιόλες. Σαν σήμανση, σαν οδόστρωμα, σαν κλίσεις, σαν φωτισμό, σαν φύλαξη, σαν υποδομές ασφάλειας.

Αυτοί οι 2,5 «εθνικοί» δρόμοι είναι αφύλαχτοι και δεν γίνεται κανένας σοβαρός έλεγχος της τροχαίας εδώ και χρόνια στα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Τα μόνα μπλόκα στήνονται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους, σε συγκεκριμένα σημεία- παγίδες όπου οι ταχύτητες των σημάτων, εντελώς συμπτωματικά, μειώνονται απότομα! Οι κάμερες, όπως αποδείχτηκε και στο πρόσφατο δυστύχημα, είναι διακοσμητικές! Όταν λειτουργούν!

Δεν υπάρχει αυτοκίνητο με καμένα φώτα, με ένα φως, με κρεμασμένο προφυλακτήρα, με ληγμένα λάστιχα, με καμένα φλας, με μαύρους καπνούς, με ασυντήρητη μηχανή, χωρίς κάρτα καυσαερίων, χωρίς ΚΤΕΟ, χωρίς κράνος, χωρίς ζώνες, με τρελές ταχύτητες, με παραβίαση κάθε Άρθρου του ΚΟΚ, χωρίς πινακίδες και Ανασφάλιστο που να μην κυκλοφορεί ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟ!

Έχουμε να δούμε τροχονόμους κάτι χρόνια μέσα και έξω από τις πόλεις. Κι όσοι εμφανίζονται είναι κυρίως διακοσμητικοί. Ακόμα και το τριήμερο που πέρασε η τροχαία ήταν απούσα εντελώς την ώρα της βραδινής επιστροφής!

Έχω οδηγήσει στην ανατολική, βόρεια, νότια, δυτική Ευρώπη μέχρι το βορειότερο σημείο της στη Νορβηγία και τη Σκωτία. Στην Ασία και στην Αφρική. Στην Αμερική, τον Καναδά, την Αλάσκα, τη Ρωσία. Έχω γευτεί τι θα πει τροχονόμος σε παράβαση. Η συμπεριφορά των οδηγών και της τροχαίας στην Ελλάδα συγκρίνεται μόνο με της Ασίας και της Αφρικής. Με τίποτε άλλο!

Στις υπόλοιπες χώρες η ζωή του Παντελίδη, του Βακάκη, της Αποστολίας, του μικρού Παύλου, του Ανδρέα και οι ζωές των άλλων 800 ανθρώπων που σκοτώθηκαν σ' ένα χρόνο στην άσφαλτο μπορεί και να είχαν σωθεί. Επειδή σχεδόν σε όλες τις χώρες που σέβονται τον εαυτό τους και φροντίζουν τους πολίτες τους δεν θα έκανε κανείς πάνω από ένα χιλιόμετρο τρέχοντας σαν τρελός ή κάνοντας ζιγκ-ζαγκ σε καμιά εθνική ή κεντρική οδό. Θα τον είχε σταματήσει η αστυνομία ή η τροχαία και θα του είχε κόψει το βήχα.

Κανείς δεν θα μπορούσε να κυκλοφορεί σαν τον Έλληνα που δεν έχει φώτα, ξερνάει δηλητήρια, είναι ανασφάλιστος, πάει με 60 στην αριστερή, δε φοράει κράνος και ζώνη, προσπερνάει με τη νταλίκα με 120 χλμ και με λιωμένα λάστιχα που φαίνονται τα πλέγματα! Όλοι αυτοί περνάνε ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ακόμα και μπροστά από τους τροχονόμους και τα περιπολικά που απλώς κάνουν βόλτες.

Ο Έλληνας μαθαίνει από το δημοτικό ήδη οδική συμπεριφορά. Είναι μάθημα. Μαθαίνει, όμως, ακόμα πιο αποτελεσματικά από πριν το δημοτικό και σε όλη τη διάρκεια της ζωής του να είναι φιλοτομαριστής. Αντικοινωνικός και εαυτούλης. Να μη σέβεται το διπλανό του. Σε μια χώρα που ούτε οι φύλακες του νόμου δε σέβονται το νόμο. Δίνοντας έτσι το παράδειγμα. Πολύ περισσότερο αυτοί που νομοθετούν.

Σαν τον κ. Μαυραγάνη που ανακάλυψε ότι με τα εισοδηματικά κριτήρια θα συνετίσει φτωχούς και πλούσιους! Τους πολίτες τους συνετίζει μόνο η επιβολή του νόμου. Είτε ζουν στην Ελλάδα, είτε στην ΕΣΣΔ, είτε στην Αμερική, είτε στη Σουηδία, είτε στην Κούβα. Νόμος χωρίς επιβολή είναι η επιβολή του ισχυρότερου και του χυδαιότερου επί των πιο αδύναμων.

Και ο ισχυρότερος και χυδαιότερος επικρατούν εκεί όπου βρίσκουν για σύμμαχο τον μόνο ανίκητο: Τη βλακεία. Που στην περίπτωση των ελληνικών διοικήσεων κάθε βαθμίδας δεν είναι απλή. Είναι εγκληματική.

Γ. Παπαδόπουλος - Τετράδης
http://www.liberal.gr/arthro/119270/apopsi/stili-alatos/ethniki-odos-athinon---blakeias-egklimatikis.html