21 Μαρτίου 2017

Ο γκαφατζής ποδοσφαιριστής προσπαθεί να τα μαζέψει: Δεν απατώ τη σύζυγό μου -«Φιλενάδα» λέω την κόρη μου

Ως ποδοσφαιριστή, ελάχιστοι τον γνώριζαν εκτός Νότιας Αφρικής όπου παίζει. Ως γκαφατζή όμως, τον έμαθε όλο ο κόσμος.

Ο παίκτης της Free State Stars, που έγινε viral χάρη στη δήλωση «Ευχαριστώ τη σύζυγο και τη φιλενάδα μου», τώρα προσπαθεί να τα μαζέψει και αρνείται ότι είναι άπιστος.

Μάλιστα, ο Μοχάμεντ Ανάς είπε στο BBC ότι αναφερόταν στην κόρη του, στην επίμαχη δήλωση. «Η οικογένειά μου γνωρίζει ότι αποκαλώ την κόρη μου ''φιλενάδα'' μου. Σε αυτήν αναφερόμουν. Δεν έχω ερωμένη», είπε ο Γκανέζος ποδοσφαιριστής και πρόσθεσε ότι δεν ανησυχεί για την αντίδραση της συζύγου του.

Φρόντισε πάντως να κάνει και μια δήλωση αγάπης προς τη γυναίκα της ζωής του. «Την αγαπώ τόσο πολύ. Μου έχει χαρίσει δύο όμορφα παιδιά. Ξέρει τι άνθρωπος είμαι, οπότε δεν ανησυχώ», υποστήριξε.

Πάντως, κάθε άλλο παρά τον ενόχλησε το γεγονός ότι το βίντεο με τις δηλώσεις του έγινε viral. «Είμαι διάσημος τώρα. Με ξέρουν άνθρωποι σε όλο τον κόσμο», σχολίασε.

Ο Ανάς έγινε διάσημος χάρη στις δηλώσεις του μετά από την αναμέτρηση της ομάδας του με την Ajax Cape Town, στην οποία αναδείχθηκε MVP. «Ευχαριστώ τους θαυμαστές μου, τη σύζυγο και τη φιλενάδα μου», είχε πει και μόλις το κατάλαβε έσπευσε να συμπληρώσει «Εννοώ τη σύζυγό μου, συγνώμη»

ΡΟΥΛΑ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ
iefimerida.gr