11 Μαρτίου 2017

Ποιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ γονιμοποιούσε αγελάδες, πριν αρχίσει να γονιμοποιεί τους Έλληνες;

[Είναι τόσο αμόρφωτος που από την περιγραφή που δίνει αποκομίζει κάποιος την εντύπωση ότι πηδούσε ο ίδιος τις αγελάδες]

Μια διαφορετική συνέντευξη έδωσε ο Μάκης Μπαλαούρας, καθώς ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας σε εβδομαδιαία εφημερίδα προχώρησε σε προσωπικές αποκαλύψεις για την εποχή που ήταν σπερματεγχύτης!
«Επειδή μου άρεσε το μηχανάκι, ήθελα να φεύγω και να γυρίζω. Είμαι άνθρωπος του ανοίγματος, της πιάτσας. Ο πατέρας μου είχε ένα μπακάλικο στο χωριό και είχαμε ένα κάρο με το οποίο τρέχαμε και τροφοδοτούσαμε τα άλλα χωριά. Ταυτόχρονα, ήθελα και μηχανάκι. Πλεύριζα κάποιους που είχαν. Εγώ ήμουν πιτσιρικάς δεν είχα δικαίωμα να νοικιάσω ή να οδηγήσω παρά μόνο κρυφά. Ακόμα και σπερματεγχύτης έγινα προκειμένου να οδηγώ το μηχανάκι. Αυτή είναι μια ειδικότητα κάποιων ανθρώπων που είναι κατά κάποιον τρόπο κτηνίατροι και αναλαμβάνουν να γονιμοποιήσουν τις αγελάδες. Είχαν σπέρμα καλής ποιότητας, προκειμένου να γονιμοποιηθεί η αγελάδα. Και τρέχαμε σε χωριά και γονιμοποιούσαμε τις αγελάδες» είπε χαρακτηριστικά.