06 Απριλίου 2017

Αντετοκούνμπο: «Η Ελλάδα είναι μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου»

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο έπλεξε για άλλη μια φορά το εγκώμιο της Ελλάδας, καθώς σε συνέντευξή του παραδέχτηκε ότι οφείλει πολλά στη χώρα που τον εκπαίδευσε.

Σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα «uproxx.com» αναφέρθηκε στο απίστευτο συναίσθημα που ένιωσε όταν μίλησε με τον Άλεν Άιβερσον, ενώ εκθείασε για ακόμα μια φορά την Ελλάδα, υποστηρίζονται πως αποτελεί μεγάλο μέρος του εαυτού του.

Διαβάστε ορισμένα αποσπάσματα από την συνέντευξή του:

Για τη γνωριμία με τον Άλεν Άιβερσον: «Ήμουν θαυμαστής του Άιβερσον από μικρό παιδί. Οπότε σκέφτηκα πως είμαι εδώ για να κάνω πλάκα στους θαυμαστές μου και ξαφνικά όλοι εξαφανίστηκαν. Ήμουν μπερδεμένος, αλλά μετά μου την έφεραν οι παραγωγοί. Ξαφνικά ο Άιβερσον ήταν στην οθόνη. Έμεινα έκπληκτος. Ήταν απίστευτα! Το να ακούω ενθαρρυντικά λόγια από εκείνον ήταν πολύ σημαντικό, ειδικά όταν ξέρω πως ακόμα έχω ακόμα πολλά να βελτιώσω στην καριέρα μου κι αυτός είναι ένας θρυλικός παίκτης».

Για το γεγονός πως έχει μια ολόκληρη χώρα να τον υποστηρίζει: «Η Ελλάδα είναι ένα μεγάλο κομμάτι του εαυτού μου και σημαίνει πολλά για εμένα να έχω «πίσω» μου τη χώρα μου. Μένω πάντα άφωνος από την υποστήριξη που έχω, τόσο από τις ΗΠΑ, όσο και από την Ελλάδα. Προσπαθώ να είμαι σε επικοινωνία με τους θαυμαστές μου όποτε μπορώ, επειδή η αφοσίωσή τους σημαίνει πολλά για εμένα».

Για τον αν έχει μείνει έκπληκτος από αυτά που μπορεί να κάνει πλέον στο παρκέ: «Δεν ήξερα πως τελικά θα ήμουν εδώ και θα παίζω στο επίπεδο που είμαι τώρα. Αλλά σίγουρα το ονειρευόμουν. Περνάω πολλές ώρες στο γυμναστήριο και δίνω τα πάντα για να είμαι όσο το δυνατόν καλύτερος γίνεται. Αλλά σίγουρα νιώθω πως έχω πολλά ακόμα να πετύχω. Όλα όσα κάνω στο παρκέ είναι για να βοηθήσω την ομάδα να νικάει. Το διασκεδάζω πολύ πάντως όταν καρφώνω».