28 Απριλίου 2017

Αμετανόητος ο Ναστάζε για τα σχόλια κατά Σερένα Γουίλιαμς [βίντεο]

Απειλεί ότι θα εγκαταλείψει το τένις, ο προπονητής της Ρουμάνικης ομάδας, Ίλιε Ναστάζε, αν τιμωρηθεί για τα σχόλια που έκανε για το αγέννητο παιδί της Σερένα Γουίλιαμς και όχι μόνο.


«Αν δεν μου επιτραπεί να καθίσω σε εκείνη την καρέκλα, δεν πρόκειται να πάω καθόλου. Έχω κι άλλα πράγματα να κάνω» είπε ο Ναστάζε για το μέλλον του στο τένις.

«Έχω πολλές επιχειρήσεις. Το ίδιο είπα και στη Ρουμάνικη Ομοσπονδία γιατί αυτά τα κορίτσια με θέλουν στη θέση μου» είπε προφανώς αμετανόητος.

Η υπόθεση ξεκίνησε όταν η πρωταθλήτρια του τένις Σερένα Γουλίαμς κατηγόρησε τον Ναστάζε για ρατσισμό, όταν σύμφωνα με πληροφορίες κάποιοι τον άκουσαν να ρωτάει αν το παιδί θα ήταν «σοκολάτα με γάλα».

Ο Ναστάζε, εμβληματική μορφή του τένις αλλά και ένας από τις αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του αγωνίσματος με το γνωστό εκρηκτικό του χαρακτήρα, απολογήθηκε μέσω Facebook την Παρασκευή αλλά λίγο αργότερα ανέφερε στο BBC Sport ότι «για μένα δεν είναι ρατσιστικό το σχόλιο. Κάποιος στην Αγγλία θα θεωρούσε ότι είναι».

Ο αρχηγός της Ρουμάνικης αποστολής προσέβαλε και την Γιοχάνα Κάντα κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Fed Cup, αποκαλώντας τη δημοσιογράφο «ηλίθια».

«Οι Άγγλοι θεωρούν ότι είναι ρατσιστικό το σχόλιο και κάπως έτσι το υιοθέτησαν κι οι υπόλοιποι» ανέφερε.« Οι Ρουμάνοι δε θεωρούν ότι είναι ρατσιστικό. Ο μόνος που μπορεί να ενοχληθεί ίσως είναι η Σερένα, αλλά όχι εσείς οι υπόλοιποι Άγγλοι. Γιατί αναστατωθήκατε οι υπόλοιποι; Δεν το καταλαβαίνω. Ό,τι να ‘ναι».

Η Διεθνής Ομοσπονδία Τένις ωστόσο διέταξε έρευνα για τα σχόλια για την Γουίλιαμς αλλά και για την Κόντα, η οποία την Κυριακή έφυγε κλαίγοντας από το γήπεδο.

Στη συνέχεια η Κόντα και η Αγγλίδα αρχηγός Άνν Κέθαβονγκ εξέφρασαν τα παράπονά τους στην Κονστάντα, και ο Ναστάζε ενεπλάκη σε μία συζήτηση με τις επίσημες αρχές της διοργάνωσης, όπου επέμεινε να χρησιμοποιεί υβριστική γλώσσα.

Αλλά δε σταμάτησε εκεί, καθώς αποκάλεσε και την Κόντα και την Κέθαβονγκ «σκύλες» αρκετές μάλιστα φορές, ενώ δεν παρέλειψε να τις βρίζει επανειλημμένα.

Λίγο αργότερα αποκάλεσε «ηλίθια» και δημοσιογράφο ανταποκρίτρια του Association Press.

Και σα να μην έφτανε αυτό, έβαλε το χέρι του σφιχτά γύρω από την Κέθαβονγκ ζητώντας της τον αριθμό του δωματίου της.

«Ας ξεκινήσουμε με το διαιτητή γιατί όταν τον ρώτησα ποιο ήταν το πρόβλημά του μου είπε ότι αν δεν καθίσω κάτω θα με έδιωχνε από το παιχνίδι. Έκατσα στην πρώτη σειρά και ένας τύπος ήρθε και μου είπε: Πρέπει να φύγεις από το στάδιο. Τότε άρχισα να φωνάζω στην Κόντα και την άλλη κοπέλα. Αυτό ήταν όλο» ισχυρίστηκε ο Ναστάζε.

«Δεν ήμουν στο γήπεδο. Ήμουν με το κοινό πρέπει να σας το θυμίσω αυτό. Το είπα ενώ βρισκόμουν εκτός γηπέδου. Εκεί είναι η διαφορά. Δεν ήμουν πλέον ο προπονητής της ομάδας».

«Ήμουν εκνευρισμένος όταν με έδιωξαν από το γήπεδο», ανέφερε.

Ερωτηθείς για το αν μετάνιωσε ο Ναστάζε απάντησε «Φυσικά, αλλά καταλάβετε ότι ήμουν εκνευρισμένος. Δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο αν δεν ήμουν εκνευρισμένος».