10 Μαΐου 2017

Οι τέλειες αναλογίες της 42χρονης Εύα Λονγκόρια -Φωτογραφήθηκε με μπικίνι για περιοδικό

Στα 42 της χρόνια, ξέρει καλά πώς να αναδεικνύει τα δυνατά σημεία του σώματός της.

Η 42χρονη Εύα Λονγκόρια φωτογραφήθηκε με μπικίνι για εξώφυλλο περιοδικού, αποκαλύπτοντας τα μυστικά της σιλουέτας της.


«Δεν μου αρέσει να γυμνάζομαι, αλλά μου αρέσει η αίσθηση που έχω μετά τη γυμναστική. Πάντα εύχομαι να μην... εμφανιστεί ο γυμναστής μου. Πάντα σκέφτομαι: «Εύχομαι να ακυρώσει την προπόνηση».

Ο τρίτος σύζυγός της, ο 42χρονος Jose Baston είναι αυτός που πάντα τη στηρίζει και της δίνει «κίνητρο» για να προσπαθεί. «Το κίνητρό μου είναι ένα ποτήρι κρασί στο τέλος της ημέρας. Σκέφτομαι : «Εύα, αν θες αν ποτήρι κρασί, αυτό πρέπει να κάνεις». «Τρέχω πολύ. Κάνω SoulCycle, πιλάτες, yoga. (...) Αν έχω να εμφανιστώ στο κόκκινο χαλί, δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην φροντίδα του δέρματός μου. Κάνω απολέπιση -τουλάχιστον τρεις μέρες πριν-, φροντίζω ιδιαίτερα τα φρύδια μου (...) Εγώ και ο σύζυγός μου ακολουθήσαμε για λίγο χορτοφαγική διατροφή και μας άρεσε».

Η ίδια εξομολογείται ότι δεν έχει αποδεχτεί το σώμα της. «Υπάρχει μεγάλη πίεση όταν οι άλλοι μας λένε πώς πρέπει να είμαστε. Δεν θέλω να ακολουθώ τις κοινωνικές επιταγές, να φοράω συγκεκριμένο νούμερο για να νιώθω όμορφη. Το μότο της ζωή μου είναι η άνεση».


Oι «ζουμερές» της αναλογίες έχουν απαθανατιστεί κι άλλες φορές από τον φωτογραφικό φακό στην παραλία.



http://www.bovary.gr/my-best/5717/oi-teleies-analogies-tis-42hronis-eya-longkoria-fotografithike-me-mpikini-gia-periodiko