24 Μαΐου 2017

BINTEO-Survivor: Χρανιώτης σε Ντάνο! «Θα μου κλ…ς τα αρχ…»-Η κλοπή του Αγγελόπουλου άλλαξε τον νικητή!

Στην τελική ευθεία έχει μπει πλέον το Survivor και οι παίκτες ανεβάζουν... στροφές. Μετά από μία ακόμη σκληρή δοκιμασία στο Survivor για Μαχητές και Διάσημους που κρίθηκε -και αυτή στις λεπτομέρειες με 10-9 υπέρ των Μαχητών- μπαίνουμε πλέον στην κυριολεξία στην τελική ευθεία του παιχνιδιού. Με 5 παίκτες να έχουν απομείνει σε κάθε ομάδα, η εβδομάδα κυλάει μάλλον ομαλά, καθώς η παραγωγή έχει ανακοινώσει ότι δεν θα υπάρξει αποχώρηση την εβδομάδα αυτή.










Ωστόσο, η σκληρή αναμέτρηση εντός του αγωνιστικού στίβου στο Survivor οδηγεί τους παίκτες να αγγίξουν τα όριά τους. Σκληρές κουβέντες μπροστά και πίσω από τις κάμερες, ένταση την ώρα του αγωνίσματος, αλλά και φωνές από τον "πάγκο".

Αρπάχτηκε με τον Χρανιώτη ο Ντάνος! «Θα μου κλ…ς τα αρχ…»

Ένταση από το πουθενά δημιουργήθηκε στο αγώνισμα του Survivor και συγκεκριμένα στην ομάδα των Διασήμων μεταξύ του Γιώργου Αγγελόπουλου και του Γιώργου Χρανιώτη.

Αιτία ήταν το γέλιο του γνωστού ηθοποιού, κάτι που εκνεύρισε τον Σκιαθίτη.

Γ.Α.: «Μη γελάς, θα σου ρίξω χαστούκι! Μη γελάς»

Γ. ΧΡ.: «Θα μου κλ…ς τα αρχ… Ηρέμησε, όλα καλά θα πάνε, μην μου κάνεις μόνο τέτοιο, ζεϊμπεκιές»

Γ.Α.: «Άσε με εμένα, πάλι με τον δίπλα ασχολείσαι, θα φας χαστούκι»


Η “κλοπή” του Αγγελόπουλου προκάλεσε ένταση! Ζήτησαν επανάληψη του αγώνα οι Μαχητές!

Στο τελευταίο αγώνισμα του Survivor κι ενώ το σκορ ήταν 9-9, ο Αγγελόπουλος έκανε ένα λάθος και δεν πάτησε στο σκαλοπάτι που έπρεπε, ενώ λίγο αργότερα πήρε τη νίκη. Οι Μαχητές κατέθεσαν ένσταση και ζήτησαν να επαναληφθεί ο αγώνας, καθώς θεώρησαν πως οι Διάσημοι κέρδισαν άδικα.

Έξαλλος έγινε ο Μπο με τις διαμαρτυρίες των Μαχητών του Survivor για τη νίκη του Γιώργου Αγγελόπουλου και έτρεξε αμέσως να ζητήσεις εξηγήσεις από τον Κώστα Αναγνωστόπουλο.

Ο γνωστός ράπερ είχε μια συνομιλία με τον μισθοφόρο και μάλιστα στο τέλος του είπε και “καλό ταξίδι”, εμφανώς τσαντισμένος με τα όσα άκουγε.

«Αν κρίθηκε εκεί, φύγαμε, δεν τρέχει τίποτα. Είναι γελοίο αυτό το πράγμα, καραγκιόζηδες. Είναι γελοίο, δεν με ενδιαφέρει, να μην παίξουμε. Εντάξει είναι γελοίο, άσε με τους καραγκιόζηδες. Να μάθουν να χάνουν ρε φίλε», είπε ο Μπο.

Αυτό ήταν ικανό να προκαλέσει ένταση μεταξύ των δύο ομάδων, ενώ παράλληλα αποφασίστηκε από την παραγωγή να γίνει ξανά το παιχνίδι. Εκεί, ο Μάριος Ιωαννίδης έφτασε στη νίκη και χάρισε το έπαθλο στους Μαχητές.

Δείτε όλα όσα συνέβησαν στον αγώνα του Survivor…


Έξαλλος ο Αγγελόπουλος με τον μισθοφόρο! «Ντροπή σου! Μην μου φωνάζεις εμένα…»

«Είναι ντροπή. Εγώ θα αισθανόμουν ντροπή, αν κέρδιζα αυτό το παιχνίδι. 9-9 ήταν το παιχνίδι, έβαλα τρεις μπάλες και εσύ καμία».

Η “κλοπή” στο αγώνισμα του Survivor για την οποία κατηγορούν οι Μαχητές τον Γιώργο Αγγελόπουλο και κατ’ επέκταση τους Διάσημους έκανε μπάχαλο τους παίκτες.

Μετά το τέλος και του επαναληπτικού αγώνα, τον οποίο κέρδισαν οι Μαχητές και πήραν το έπαθλο, ο Γιώργος Αγγελόπουλος έγινε έξαλλος με τον Κώστα Αναγνωστόπουλο και ακολούθησε ο εξής διάλογος:

Κ.Α.: Άμα πήδαγα εγώ εκεί θα είχα κερδίσει το παιχνίδι με τον Κοκκινάκη; Μπορώ να στο κάνω 100 φορές και να καλύψω τη διαφορά που μπήκε το μπαλάκι. Εγώ έχω μάθει να μιλάω με επιχειρήματα.

Γ.Α.: Ντροπή σου, και στο ξαναλέω, ντροπή σου.

Κ.Α.: Κι εσύ λες ψέματα, γιατί είπες ότι πάτησες. Όταν τελείωσε, είπες ότι πάτησες, άρα λες ψέματα.

Γ.Α.: Άκου λίγο κάτι και μην μου φωνάζεις, δεν υπάρχει λόγος να μου φωνάζεις. Δεν πάτησα, το ντροπή σου ισχύει. Θεωρείς ότι είμαι άνθρωπος που όταν αγωνίζομαι, κλέβω; Απάντησέ μου συγκεκριμένα. Μου είπες ότι κλέβω. Έφυγα εγώ νωρίτερα για να κλέψω;

Κ.Α.: Στο ένα έχεις φύγει πολλές φορές.

Γ.Α.: Για να κλέψω;

Κ.Α.: Δεν ξέρω γιατί.

Γ.Α.: Είναι ντροπή. Εγώ θα αισθανόμουν ντροπή, αν κέρδιζα αυτό το παιχνίδι. Από εκεί και πέρα, τέλος. 9-9 ήταν το παιχνίδι, έβαλα τρεις μπάλες και εσύ καμία.


Πώς αντέδρασαν οι παίκτες βλέποντας τον Σάκη Ρουβά στην παραλία;




Η μεγάλη έκπληξη του Τανιμανίδη τους έκανε όλους χαρούμενους.

Μετά το αγώνισμα του Survivor, το οποίο είχε πολλές εντάσεις και ανατροπές, τους παίκτες τους περίμενε μια πολύ μεγάλη έκπληξη, όταν γύρισαν στην παραλία.

Ο Σάκης Ρουβάς ήταν ήδη εκεί και έκοβε ξύλα και φυσικά Διάσημοι και Μαχητές σάστισαν μόλις τον είδαν. Σχεδόν αμέσως, όμως, συνειδητοποίησαν τι συμβαίνει και άνοιξαν την αγκαλιά τους για τον Έλληνα σταρ.


Μαχητές και Διάσημοι καλωσόρισαν τον Σάκη στην παραλία και αφού αντάλλαξαν τις πρώτες κουβέντες, τον ξενάγησαν στα «σπίτια» τους.



Νέα σκληρή μάχη την τετάρτη - Δείτε το trailer του σημερινού επεισοδίου.

Μετά, μάλιστα, από τον αγώνα της Τρίτης, όπου οι Μαχητές κέρδισαν με σκορ 10-9, και αφού είχε ακυρωθεί η τελευταία κούρσα του Μάριου με τον Αγγελόπουλο, όλα δείχνουν ότι και σήμερα θα δούμε μία πολύ δυνατή αναμέτρηση.

Νικητής θα αναδειχθεί αυτός που θα έχει διάρκεια στην απόδοση... Υπομονή λίγες ώρες. Αυτό είναι το αγώνισμα στο οποίο θα διαγωνιστούν σήμερα Τετάρτη οι παίκτες. Το βίντεο είναι από το τούρκικο Survivor.