Πρόσφατα η ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Forbes, σε ρεπορτάζ για τις αλυσίδες καφέ στο Ντουμπάι έγραψε: «Τα Starbucks έχουν ένα μικρό πρόβλημα στο Ντουμπάι: τον ανταγωνισμό από την ελληνική startup Mikel Coffee Company».
Η ελληνική αλυσίδα έχει ήδη ανοίξει επτά καταστήματα στο Ντουμπάι και ετοιμάζει ακόμη 13, ενώ στα σχέδιά της είναι η επέκταση στα υπόλοιπα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τις χώρες του Αραβικού Κόλπου.
Την Πέμπτη, με μία συγκινητική διαφήμιση που δείχνει την πορεία του ιδιοκτήτη τους, από μωρό, μέχρι την ενηλικίωσή του, τα καφέ Mikel, συγκίνησαν τους χρήστες του internet.
Το συγκινητικό ταξίδι στο χρόνο, δείχνει τις αξίες που μεταδίδει ο πατέρας στο γιο του. Μέσα από το παιχνίδι, τον ποιοτικό χρόνο, τη συζήτηση, ο γιος ενηλικιώνεται και μαθαίνει πλέον στον δικό του γιο όλα όσα ο ίδιος διδάχθηκε.