08 Μαΐου 2017

ΒΙΝΤΕΟ-Survivor: Ο Αγγελόπουλος αρπάχτηκε με όλους! «Στ’ αρχ…α σου το ρίχνεις το αλάτι;»

Παραλίγο να αρπάξει τον Σπαλιάρα ο οργισμένος Ντάνος! Δεν θα μου μιλάς για τα αρχ…α σου! Το άκουσες;»

Πρωτοφανής καβγάς ξέσπασε στο Survivor μεταξύ του Γιώργου Αγγελόπουλου και του Γιάννη Σπαλιάρα. Αφορμή ήταν μια… ιδιαίτερη ατάκα που είπε ο Γιάννης Σπαλιάρας. Ο Ντάνος βγήκε εκτός εαυτού και λίγο έλειψε να ορμήσει στο γνωστό μοντέλο.


Ο έντονος διάλογος είχε ως εξής:

Γ.Α.: Το αλάτι που το ρίχνεις; Στα αρχ…α σου το ρίχνεις το αλάτι;

Γ.ΣΠ.: Δεν το είπα για σένα.

Γ.Α.: Για ποιον το είπες;

Γ.ΣΠ.: Δεν το παίρνω προσωπικά γιατί ξέρω ότι υπάρχουν νεύρα. Θα τα πούμε άλλη στιγμή.

Γ.Α.: Όταν έχω νεύρα δεν θα μου μιλάς για τα αρχ…α σου. Το άκουσες;

Γ.ΣΠ.: Μα, δεν μίλησα σε εσένα ρε αγόρι μου

Δείτε όλα όσα συνέβησαν στο βίντεο…



Αρπάχτηκε με τους Διάσημους ο Κοκκινάκης! Ο εκνευρισμός και ο διάλογος με τον Ντάνο!

Στο χθεσινό αγώνισμα του Survivor, ο Κώστας Κοκκινάκης είχε αναλάβει να δίνει οδηγίες στους συμπαίκτες του, ωστόσο, εκνευρίστηκε μαζί τους με αποτέλεσμα να ξεσπάσει.

«Παιδιά, για να μην τρελαινόμαστε, τις οδηγίες τις δίνω από πριν. Μη μου λέτε να σηκώνομαι και να πηγαίνω εκεί και να τους λέω συνέχεια», είπε ο Κώστας Κοκκινάκης και η ένταση ανέβηκε…

Δείτε στο βίντεο τι συνέβη…


Ένταση μεταξύ Αγγελόπουλου – Χρανιώτη! «Γαμ…» – «Όταν μου μιλάς…»

Στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor ανέβηκαν οι τόνοι μεταξύ του Γιώργου Χρανιώτη και του Γιώργου Αγγελόπουλου κατά τη διάρκεια του αγωνίσματος.

Ο γνωστός ηθοποιός έδειχνε από πριν μια κίνηση για τον τελικό στόχο, την οποία ο Ντάνος δεν ήθελε να ακούσει, απ’ ότι φάνηκε.

Ο Χρανιώτης επέμεινε και πήγε να του μιλήσει, ωστόσο, ο Αγγελόπουλος δεν είχε πολύ …όρεξη και ακολούθησε ο διάλογος που θα δείτε στο βίντεο.