23 Ιουνίου 2017

Κάνουν διαγωνισμό επικοινωνίας για το ΤΑΙΠΕΔ ερήμην του επόμενου Δ.Σ.

Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός πως οι ενδιαφερόμενες εταιρείες επικοινωνίας οφείλουν να καταθέσουν ως προσόν για να επιλεγούν «αποδεδειγμένο ιστορικό κι ενεργό δίκτυο με ελληνικά Μέσα Ενημέρωσης»


Περίεργα και θολά πράγματα συμβαίνουν αυτές τις ημέρες στο ΤΑΙΠΕΔ καθώς τη στιγμή που μόλις στις 20 Ιουνίου υπήρξε πρόσκληση ενδιαφέροντος για τα νέα μέλη του Δ.Σ. του Ταμείου, από τις 9 Ιουνίου, 11 δηλαδή ημέρες πριν, «τρέχει» προκήρυξη για την επικοινωνιακή υποστήριξη του Ταμείου. Δηλαδή ενώ ουσιαστικά το ΤΑΙΠΕΔ αυτή τη στιγμή είναι σε μεταβατικό στάδιο καθώς δεν έχει προκύψει νέο Δ.Σ., κάποιοι προχωρούν έναν σημαντικό διαγωνισμό διαχείρισης της δημόσιας εικόνας του ερήμην των στελεχών που θα επιλεγούν.

Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε πως αλγεινή εντύπωση προκαλεί και το γεγονός πως οι ενδιαφερόμενες εταιρείες επικοινωνίας οφείλουν να καταθέσουν ως προσόν για να επιλεγούν «αποδεδειγμένο ιστορικό κι ενεργό δίκτυο με ελληνικά Μέσα Ενημέρωσης».

Κύκλοι της αγοράς επικοινωνίας αναφέρονται σε πρωτοφανή όρο διαγωνισμού καθώς το ΤΑΙΠΕΔ ζητά δεσμεύσεις για το με ποιους δημοσιογράφους, η κάθε εταιρεία δημοσίων σχέσεων έχει σχέσεις κι επαφές. Αποτέλεσμα αυτής της συνθήκης είναι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να αναγκάζονται να ζητούν από δημοσιογράφους "υποστήριξη" για να καταθέσουν τους φακέλους και να πάρουν τη συγκεκριμένη δουλειά.