Οι κορδέλες του Τσίπρα δεν φέρνουν ανάπτυξη-Με κούφια επικοινωνιακή πολιτική ο πρωθυπουργός κρύβει τα πραγματικά προβλήματα κάτω από το χαλί
Εγκαινιάζει έργα προηγούμενων κυβερνήσεων, δύο και τρεις φορές. Διαφημίζει τσιγάρα και καλλυντικά κατά της τριχόπτωσης προκειμένου να ενισχύσει το επικοινωνιακό του προφίλ και υπογράφει συμφωνίες με την Βουλγαρία, με πανηγυρικό πάντα τρόπο, χωρίς ωστόσο αυτές να έχουν ακόμη εξασφαλίσει, ούτε καν…
τα έξοδά τους. Η τακτική των υποσχέσεων και η παροχολογία είναι το εισιτήριο του Αλέξη Τσίπρα για την ΔΕΘ και μια λύση, όπως φαίνεται ότι εκτίμησαν οι επικοινωνιολόγοι του Μαξίμου, προκειμένου ο πρωθυπουργός να μην χρειαστεί να απολογηθεί για τα ψέματα του παρελθόντος. Με τα επικοινωνιακά τρικ ωστόσο, με υπογραφές και με κορδέλες ούτε η ανάπτυξη έρχεται, ούτε τα προβλήματα λύνονται.
Συμφώνησαν για έργο… χωρίς χρήματα!
Η συνεργασία για την σιδηροδρομική γραμμή που υπέγραψε χθες ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας με τον πρωθυπουργό της Βουλγαρίας, είναι ένα έργο που θα κοστίσει 5 δισεκατομμύρια ευρώ. Ωστόσο, παρά τον πανηγυρικό χαρακτήρα η κυβέρνηση ακόμη δεν έχει εξασφαλίσει τα χρήματα και το ποσό, αλλά εμφανίζεται ικανοποιημένη από την χθεσινή φιέστα που προσθέτει μια ακόμη παράγραφο στην ομιλία του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ
Ένα από τα καυτά θέματα, από το οποίο αποστρέφει το βλέμμα η κυβέρνηση είναι κι αυτή του Ελληνικού. Η συμφωνία για την επένδυση στο Ελληνικό έχει μετατραπεί σε ένα θρίλερ διαρκείας καθώς το ΚΑΣ βρέθηκε μια ανάσα πριν από την κήρυξή του σε αρχαιολογικό χώρο. Η εξέλιξη αναμένεται να είναι δραματική καθώς κινδυνεύει να τιναχτεί στον αέρα μνημονιακή δέσμευση της κυβέρνησης και το μνημόνιο συναντίληψης που έχει υπογράψει για την συγκεκριμένη επένδυση. Η αγωνία θα κορυφωθεί σε δύο εβδομάδες που συνεδριάζει ξανά το ΚΑΣ.
ΤΡΕΝΟΣΕ
Όσο ο πρωθυπουργός υπογράφει συμφωνίες για τις σιδηροδρομικές γραμμές, το θέμα της ΤΡΕΝΟΣΕ παίρνει παράταση. Ακόμη και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι «παρακακαλάνε» για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας, καθώς το σύνολο του σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, ελλείψεις σε προσωπικό και θέματα συντήρησης των τρένων. Δεν είναι τυχαίο ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουν σημειωθεί πολλά ατυχήματα.
ΛΟΥΚΕΤΑ
Τέλος, το καμπανάκι χτυπάει η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (ΓΣΕΒΕΕ) για πιθανό «λουκέτο» σε ακόμη 13.000 επιχειρήσεις το δεύτερο εξάμηνο του 2017. Από μια τέτοια εξέλιξη προκύπτει υψηλός κίνδυνος για απώλεια 21.000 θέσεων εργασίας (εργοδότες, αυτοαπασχολούμενοι, μισθωτοί). «Το 38,1% των επιχειρήσεων θεωρεί αρκετά και πολύ πιθανό να κλείσει το επόμενο διάστημα», τονίζει η ΓΣΕΒΕΕ στην εξαμηνιαία της έρευνα, στην οποία αποτυπώνεται το οικονομικό κλίμα στις μικρές επιχειρήσεις το πρώτο εξάμηνο του έτους.
Τάση, που αποδίδεται στην παγιοποίηση των υψηλών φορολογικών επιβαρύνσεων (αύξηση προκαταβολής φόρου, στην αύξηση ΦΠΑ και ειδικών τελών, στην αύξηση φορολογικού συντελεστή στο 29%), στη συσσώρευση οφειλών και στην αδυναμία εξεύρεσης αγορών για την αντιστάθμιση της ισχνής καταναλωτικής ζήτησης. Παράλληλα, το γεγονός ότι το ποσοστό των επιχειρήσεων που δηλώνουν ότι θα προχωρήσουν σε περικοπές θέσεων εργασίας είναι διπλάσιο εκείνων που δηλώνουν πως θα τις αυξήσουν (8,4% έναντι 4,5%) αντανακλά το αίσθημα επιφυλακτικότητας και αναμονής των επιχειρήσεων για την πορεία της οικονομίας.
Πηγή: http://www.parapolitika.gr/article/ipegrapsan-simvasi-me-ti-voulgaria-choris-na-echoun-vrethi-ta-lefta