Συγκεκριμένα η εταιρεία παρουσίασε ένα διαφημιστικό βίντεο στο οποίο περιέγραφε την «καταπίεση» και τον «αγώνα» των γυναικών εξαιτίας των σουτιέν, για να καταλήξει ότι η λύση βρίσκεται στα νέα της προϊόντα.
Ωστόσο, η διαφήμιση κρίθηκε προσβλητική για το κοινό από το Facebook, αφού εστιάζει σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος, ενώ την ίδια απόφαση έλαβε και το Instagram.
Από την πλευρά της η εταιρία απάντησε με ανακοίνωση στην οποία αναφέρει: «Η berlei πιστεύει ότι η απόφαση του facebook τονίζει τα ζητήματα της κοινωνίας, όπου το γυναικείο στήθος αντιμετωπίζεται ως σεξουαλική ιδιοκτησία. Επιθυμούμε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες παρουσιάζουν τις γυναίκες στις διαφημίσεις, χωρίς να αισθάνονται καταπιεσμένες».
Ωστόσο, η διαφήμιση κρίθηκε προσβλητική για το κοινό από το Facebook, αφού εστιάζει σε συγκεκριμένο μέρος του σώματος, ενώ την ίδια απόφαση έλαβε και το Instagram.
Από την πλευρά της η εταιρία απάντησε με ανακοίνωση στην οποία αναφέρει: «Η berlei πιστεύει ότι η απόφαση του facebook τονίζει τα ζητήματα της κοινωνίας, όπου το γυναικείο στήθος αντιμετωπίζεται ως σεξουαλική ιδιοκτησία. Επιθυμούμε να αλλάξει ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες παρουσιάζουν τις γυναίκες στις διαφημίσεις, χωρίς να αισθάνονται καταπιεσμένες».